“آژنگ نیوز”:کتاب آزادی و برابری منتشر شد. نویسنده: ریموند آرون ترجمه ساموئل گرت زیتلین کتاب تأملی ارزشمند در آشنایی با مورد جوهر لیبرال دموکراسی – و مقدمه ای ایده آل برای آگاهی از کار فیلسوف سیاسی ریموند آرون است.

جلد گالینگور قیمت: ۱۹.۹۵ دلار / ۱۶.۹۹ پوند شابک: منتشر شده (ایالات متحده): ۷ نوامبر ۲۰۲۳منتشر شده (بریتانیا): ۲ژانویه ۲۰۲۴ تعداد صفحات: ۱۲۰

درباره کتاب

کتاب آزادی و برابری اولین ترجمه انگلیسی آخرین سخنرانی در کالج دو فرانس توسط ریموند آرون، یکی از تأثیرگذارترین متفکران سیاسی و اجتماعی قرن بیستم است.

آزادی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در این اثر مهم، برجسته‌ترین روشنفکر لیبرال فرانسوی دوران جنگ سرد، دیدگاه‌های خود را درباره ارزش‌های اصلی لیبرال دموکراسی: آزادی و برابری ارائه می‌کند. در عین حال، او مقدمه ای ایده آل برای جنبه های کلیدی اندیشه خود ارائه می دهد. از ایدئولوژی شوروی گرفته تا واترگیت، آرون به مفاهیم ریشه ای دموکراسی و حکومت نمایندگی می پردازد، مفهومی از آزادی یا آزادی را به عنوان حق برابر و متمایز از نتیجه برابر بیان می کند و انواع مختلف آزادی ها را در قالب شخصی، سیاسی، مذهبی و اجتماعی مورد بحث قرار می دهد .

آرون در جست‌وجوی حقیقتی مشترک یا دست‌کم یک خیر مشترک، و تحلیل آنچه به‌عنوان بحران دموکراسی‌های لیبرال تلقی می‌کند، فضایی را برای بررسی مجدد رابطه بین آزادی و برابری باز می‌کند.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *