آژنگ نیوز”: کتاب”اقتصاد و دارایی مدل‌سازی ساختاری اقتصادسنجی در سازمان‌های صنعتی و بازاریابی کمی: نظریه و کاربردها”منتشر شد. نویسندگان: علی هورتاچسو و جونهوی جو .کتاب مقدمه ای مختصر و دقیق برای رویکردهای پرکاربرد در مدل سازی اقتصاد سنجی ساختاری است.

جلد گالینگور قیمت: ۴۹.۹۵ دلار / ۴۲.۰۰ پوند منتشر شده: ۲۴ اکتبر ۲۰۲۳ تعداد صفحات: ۲۸۰

درباره کتاب

کتاب”مدل‌سازی اقتصاد سنجی ساختاری” ساختار یک مدل اقتصادی را مشخص می‌کند و پارامترهای مدل را از داده‌های دنیای واقعی تخمین می‌زند. مدل‌سازی ساختاری اقتصاد سنجی پیش‌بینی‌های مبتنی بر تئوری اقتصادی و ضد واقعیات سیاستی بهتری را ممکن می‌سازد. این کتاب آغازگر پیشرفت‌های اخیر در این تکنیک‌های مدل‌سازی است که به طور گسترده در سازمان‌دهی صنعتی تجربی، بازاریابی کمی و زمینه‌های مرتبط استفاده می‌شوند.

قتصاد - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

این موضوع موضوعاتی مانند مدل‌سازی انتخاب گسسته، حالت‌های تقاضا، برآورد مدل‌های ورود شرکت با تعاملات استراتژیک، جستجوی مصرف‌کننده، و تئوری/تجربی حراج‌ها را پوشش می‌دهد. این کتاب مطالب بسیار فنی را برای دانشجویان فارغ التحصیل در دسترس قرار می دهد و بینش های کلیدی را به طور خلاصه اما بدون فداکاری توصیف می کند. مدل‌سازی ساختاری اقتصاد سنجی پیش‌بینی‌های مبتنی بر تئوری اقتصادی و ضد واقعیات سیاستی بهتری را ممکن می‌سازد. این کتاب آغازگر پیشرفت‌های اخیر در این تکنیک‌های مدل‌سازی است که به طور گسترده در سازمان‌دهی صنعتی تجربی، بازاریابی کمی و زمینه‌های مرتبط استفاده می‌شوند. این موضوع وموضوعاتی مانند مدل‌سازی انتخاب گسسته، حالت‌های تقاضا، برآورد مدل‌های ورود شرکت با تعاملات استراتژیک، جستجوی مصرف‌کننده، و تئوری/تجربی حراج‌ها را پوشش می‌دهد. این کتاب مطالب بسیار فنی را در دسترس دانشجویان فارغ التحصیل قرار می دهد و بینش های کلیدی را به اختصار اما بدون به خطر انداختن دقت توصیف می کند.

عناوین مهمترین مطالب عبارتند از:• مروری مختصر از پرکاربردترین مدل های اقتصادسنجی ساختاری • برخورد دقیق و سیستماتیک موضوعات، با تاکید بر بینش های کلیدی • پوشش برآورد تقاضا، برآورد مدل های تئوری بازی های ایستا و پویا، جستجوی مصرف کننده، و مزایده ها • تمرکز بر مدل های اقتصاد سنجی در حالی که بررسی مختصر از مدل های نظری مربوطه و دقت ارائه می شود. • مروری مختصر از پرکاربردترین مدل های اقتصادسنجی ساختاری • برخورد دقیق و سیستماتیک موضوعات، با تاکید بر بینش های کلیدی • پوشش برآورد تقاضا، برآورد مدل های تئوری بازی های ایستا و پویا، جستجوی مصرف کننده، و مزایده ها • تمرکز بر مدل های اقتصادسنجی در حالی که بررسی مختصر مدل های نظری مربوطه را ارائه می دهد.

گروه خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *