“آژنگ نیوز”:شله زرد ایران در رتبه بهترین پودینگ جهان قرار گرفت توسط تحریریه IFP ۲۵ دراکتبر امسال دسر برنج زعفرانی سنتی ایرانی شعله زرد توسط راهنمای آنلاین غذاهای سنتی TasteAtlas به عنوان بهترین پودینگ در جهان انتخاب شده است که از پودینگ های معروف دنیا مانند سوتلاک ترکیه پیشی گرفته است.

دسر شیرین ایرانی که با زعفران، شکر و برنج درست می‌شود و با دارچین، پسته یا تکه‌های خلال شده تزیین می‌شود، کالری بالایی دارد و به راحتی تهیه می‌شود. معمولاً در مناسبت‌های خاص یا به‌عنوان نذری در میان ایرانیان، در مراسم مذهبی یا در ماه رمضان روزه‌دار برای افطار سرو می‌شود.

شله زرد - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

Firin Sutlac ترکیه، Tembleque پورتوریکو و Khao Niao Mamuang از تایلند به عنوان بهترین های بعدی در فهرست ده برتر منتشر شده توسط TasteAtlas قرار دارند. TasteAtlas می‌گوید رتبه‌بندی مواد غذایی آن بر اساس رتبه‌بندی مخاطبان است، با مجموعه‌ای از مکانیسم‌ها که کاربران واقعی را تشخیص می‌دهد و رتبه‌بندی‌های ربات، ملی‌گرا یا محلی میهن‌پرستان را نادیده می‌گیرد.

۲۱۲۶نفر تا ۱۵ اکتبر در رای گیری ۱۰ پودینگ برتر جهان شرکت کردند که در پایان آن پودینگ ایرانی شعله زرد به عنوان بهترین رتبه انتخاب شد.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *