“آژنگ نیوز”:بخشی از هتلهای یونان به دلیل ساس های فرانسوی تعطیل شدند!به نظر می رسد که آفات مزاحم اکنون تصمیم گرفته اند که گردشگری بین المللی را نیز امتحان کنند. هتلی واقع در منطقه آتن ریویرا، یکی از بال های خود را پس از کشف هجوم ساس در اتاق هایش بسته است.

طبق گفته انجمن کارگران غذا و گردشگری یونان،این تعطیلی ارتباط مستقیمی با اپیدمی ساس که اخیراً پاریس را فرا گرفته است، دارد. بدیهی است که برخی از مهمانان ، عمدتا از فرانسه، حشرات را حمل می کردند و متأسفانه آنها نیزرا هتل گیر کردند.»

آقای هوتزوگلو مدیر گردشگری یونان در ادامه توضیح داد که: این موجودات در تشک‌ها پیدا شده‌اند .نام هتل محرمانه نگه داشته شد، اما همچنین اشاره شد که مشکل فقط مربوط به یک هتل است … البته تا کنون. با این حال، تعویض تشک ها به صورت مکرر برای هتل های کوچک و متوسط می تواند بسیار پرهزینه باشد، بدنه صنعت گردشگری نیز به سرعت بر آن تاکید کرد.

ساس - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

آیا اضطراب ساس گریبان اروپا را گرفته است؟ هجوم کنونی که از پاریس آغاز شد، رسانه ها و عموم مردم را مجذوب خود کرده است، احتمالاً به این دلیل که پایتخت فرانسه در حال آماده شدن برای میزبانی بازی های المپیک ۲۰۲۴ در سال آینده است و این سؤالاتی را در مورد چگونگی تأثیر آن بر شهرت و توانایی آن در مقابله با آن ایجاد کرده است. علیرغم ورود گردشگران زیاد حتی اگر ساس‌ها از انواع انگل‌هایی بوده‌اند که برای سال‌ها همیشه وجود داشته است، کنترل آفات و بهبود استانداردهای بهداشتی توانسته است از تکثیر آنها بکاهد.

با این حال، به گفته کارشناسان، رونق موارد ساس در اوایل پاییز در واقع به نوعی رایج است، زیرا این زمانی است که بسیاری از افراد پس از سفر به خارج از کشور به خانه های خود بازگشته اند و همیشه برخی از آنها ساس را به عنوان یادگاری از سفر خود آورده اند. افزایش موارد ساس در بریتانیا نیز گزارش شده است. در حالی که همه شهرهای بزرگ ساس دارند، افزایش گزارش‌های هجوم می‌تواند نگران‌کننده باشد، زیرا طبق مطالعه اخیر در Annual Review of Entomology، این موجودات در برابر اکثر آفت‌کش‌هایی که برای کنترل آن‌ها استفاده می‌شوند مقاومت نشان داده‌اند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *