آژنگ نیوز”: خانواده در مصر که بیش از ۵۰ درصد از جمعیت آن زیر ۲۵ سال سن دارند، شکل زندگی را تعیین می کند. بودن با اعضای خانواده به قدری مهم است که برای بسیاری از مصری ها غیرقابل تصور است که کسی بخواهد بدون آنها تعطیلات را صرف نظر از سنشان بگذراند.

این به بازدیدکنندگان با بچه ها یک نقطه ارتباط فوری می دهد. در واقع، برای کسانی که آماده اند بچه هایشان را بلند کنند، در آغوش بگیرند و بغل کنند، سفر به هر نقطه ای از مصر به خاطر تعاملاتی که بچه ها دعوت می کنند و برای حس خوش آمدگویی بیشتر به خانواده ها بسیار خاطره انگیزتر است. مصر می تواند برای بچه ها چالش برانگیز باشد، اما پاداش های بزرگی درو می کند با ازدحام جمعیت زیاد، صف‌های طولانی، گرمای بیش از حد تابستان و سایه کم، بازدید از مصر در بیشتر سال، به ویژه برای کودکان کوچکی که در معرض خطر آفتاب‌سوختگی و گرمازدگی قرار دارند، سخت است.

مصر - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

بعلاوه، والدین باید با مشکل تردد و فقدان حمام عمومی تمیز (یا اصلاً حمام) دست و پنجه نرم کنند. خوشبختانه، این چالش ها را می توان با اجتناب از تابستان و فصل های اوج گردشگری کاهش داد. متعادل کردن فعالیت های داخل و خارج از منزل؛ کلاه،غذاهای بسته بندی، بطری های آب قابل استفاده مجدد و پشه بند؛ و دانستن اینکه از کجا باید بلیت ورود به گذرگاه قاهره یا گذرگاه اقصر را خرید به جای آنکه در صف طولانی منتظر ماند. اما ارزشش را دارد.

در مجموع حتی سفر خارجی ها به مصر نیز تجربه های فراموش نشدنی و در سطح جهانی را ارائه می دهد. دربرنامه‌های تورهای گردشگری دیدار از مکانهای قدیمی‌ها اولویت دارد. بنابراین شانس نزدیک شدن به یک هرم یا فرود آمدن به آرامگاه فرعون، راهی فوق‌العاده برای زنده کردن تاریخ است.همچنین مواجهه با مهمان نوازی سنتی در یک کشور اسلامی راه بسیار خوبی برای به چالش کشیدن برداشت های منفی در مورد خاورمیانه است و فرصت هایی را برای ایجاد دوستی های مادام العمر در میان شکاف های فرهنگی ارائه می دهد.

سواحل دریای سرخ مصر به ویژه برای تعطیلات ساحلی خانوادگی با امکانات عالی برای یادگیری مهارت های جدید مانند غواصی و موج سواری مناسب است، در حالی که بچه های بزرگتر می توانند از طریق سفر سرزمنهای کویری با بادیه نشینان متوجه شوندکه صحرا خالی از سکنه نیست.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *