“آژنگ نیوز”:قلعه امپراتوری در کوخم چیزی بیش از یک قلعه است! دیوارهای قدیمی که با شکوه مستفر در دره رود خانه موسل تاج و تخت امپراتوری باستانی را جلوه گرمی کنند، دعوتی برای علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ برای لذت بردن از یک بعد از ظهر زیبا در یکی از بلندترین قلعه های تپه رودخانه موسل است.

بزرگ‌ترین قلعه در موسل که بر فراز شهرکوخم بر روی یک صخره بزرگ اوج می‌گیرد، با مناظر طبیعی زیبا و یادگارهای تاریخی نبردهای باشکوهش، چشم‌ها را مجذوب خود می‌کند. این قلعه قرون وسطایی که در طول جنگ جانشینی در اختیار شاهزادگان انتخاباتی تریر بود، به شدت آسیب دید، توسط مشاور بازرگانی لوئیس به سبک نئوگوتیک مرتبط با رمانتیسیسم قلعه آلمانی در قرن نوزدهم خریداری و بازسازی شد.

قلعه کوچم آلمان - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

گردشگران ومیهمانان از فضای داخلی چشمگیر اتاق هایی مانند تالار شوالیه، سالن غذاخوری، اتاق تروفی و بوور خوشحال خواهند شد. علاوه بر تورهای راهنما به زبان‌های مختلف، میهمانان می‌توانند جمعه‌ها و شنبه‌ها برای یک وعده عصرانه قرون وسطایی گرد هم بیایند.

به اصطلاح «ضیافت شوالیه‌ها» یک برنامه چهار ساعته است که همراه با گفتگو ها وخنده‌ها، خدمتکاران از آنها پذیرایی میکنند. اینجا یک مکان مورد علاقه محلی برای افراد، گروه ها یا حتی مهمانی های کریسمس گروهی است.

پس از گشت و گذار در قلعه، مهمانان برای یک جشن روستایی به سالن های سرداب آورده می شوند و در آداب و رسوم قرون وسطایی، اعمال و … حتی برخی مجازات های قرون وسطایی غوطه ور می شوند! پس از لذت بردن از غذا، آواز و مسابقات مرسوم در دنیای شوالیه ها، شب را به پایان می رسانند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *