“آژنگ نیوز”:آنتورپ از ساکنان می خواهد که ایده هایی را برای صدایی که شهر را تعریف می کند ارائه دهند. سپس از ایده های جمع آوری شده برای ایجاد یک سمفونی استفاده می شود.مقامات محلی آنتورپ به دنبال یافتن صدایی هستند که به بهترین شکل نماد شهرشان است. این بار بحث آلودگی صوتی نیست.

در واقع، شهر از ساکنان می خواهد که ایده های خود را در مورد نمادین ترین صداهای محیط شهری ارائه دهند. ظاهراً هدف از این ابتکار خلاقانه جمع آوری هر چه بیشتر ایده ها و استفاده از داده های جمع آوری شده برای ساختن یک سمفونی واقعی از سر و صداهای شهر است. سمفونی ای که نمایانگر هویت شنیداری آنتورپ است.

آنتورپ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

برای این منظور، مقامات از ساکنان دعوت کرده اند تا فرم آنلاین (فقط به زبان هلندی موجود است) را پر کنند و به شهرداری  ارسال کنند. این صداها می تواند از دریبل زدن در زمین بسکتبال، ناقوس های کلیسا، یا تفریحات آبی در پارک Spoor Noord متفاوت باشد. در متن مقدمه در فرم آمده است.:ازنوشته‌ها برای آن نوع سمفونی استفاده خواهند شد که هویت موسیقایی شهر آنتورپ را تشکیل می‌دهد.» به نظر می رسد که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد، تا زمانی که صداهای محیطی تولید شده مربوط به شهر بلژیک باشد.

این بار سر و صدا البته در شهر کلا چیز خوبی نیست، ساکنان آنتورپ در گذشته از صداهای شبانه شکایت داشتند. این امر منجر به نصب حسگرهای اندازه گیری نویز بر روی پشت بام ساختمان ها شد.

وقتی صداها از حد مجاز نویز فراتر رفت، این امر به طور خودکار منجر به نمایش پیام‌ها در صفحه‌های عمومی می‌شود و از جمعیت می‌خواهد آن صدا را پایین نگه دارند.شهر آنتورپ با در پیش گرفتن چنین برنامه هایی در صدر شهرهایی قرار گرفته  که آلودگی صوتی را به شدت کنترل میکند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *