“آژنگ نیوز”:شهر لندن به شهر درخت شهرت دارد در این شهر۸.۴ میلیون درخت وجود دارد که تقریباً یک درخت برای هر یک از افراد لندنی یعنی ۸.۶ میلیون لندنی وجود دارد.این میزان شامل درختان در جنگل ها، پارک ها، خیابان ها، باغ های خصوصی و غیره می شود.اگر چندقرن به عقب برگردیم، مشاهده می شود که لندن شهری بسیار کوچکتر بود که توسط حومه شهر، از جمله مناطق وسیع جنگلی احاطه شده بود.

لندن۲ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

این میزان از درختان مزایای زیادی برای شهر فراهم می کند. درختان به کاهش تغییرات آب و هوایی و بهبود جوامع کمک می کنند. آنها همچنین زیستگاه بسیاری از گونه های مختلف را فراهم می کنند، سایه ای برای دماهای پایین ایجاد می کنند و به کاهش روان آب های ناشی از طوفان کمک می کنند.درختان چون سایه و دمای کمتری را فراهم می کنند هزینه انرژی در خانه ها را نیز کاهش می دهند و خیابان ها را قابل پیاده روی تر می کند.

به دلیل اهمیت درختان برای شهر لندن یک آئین نامه حفاظت از درختان آسیب و تخریب درختان تنظیم شده است .این آیین نامه حفظ و کاشت درختان را در سراسر لندن تشویق می کند.

لندن - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در شهر لندن هر سال تقریباً ۵هزار درخت می کارند.هر شهروندمی تواند درخواست کاشت درخت در بلوار روبروی محل سکونت خود کند. کارکنان هر درخواست را ارزیابی می‌کنند و تصمیم‌گیری‌ها بر اساس محدودیت‌های مورد نظر شهرداری، مانند خطوط دید، خدمات عمومی و تعداد درختان موجود اتخاذ می‌شود. درختان در بهار و پاییز هر سال کاشته می شوند. کارکنان شهرداری در مورد نوع درخت کاشته شده مطابق با سیاست ها و استانداردهای شهر تصمیم می گیرند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *