“آژنگ نیوز”:در سال ۲۰۲۴ مالیات توریستی آمستردام بالاترین میزان در اروپا خواهد بود دولت محلی مجموعه ای از اقدامات را برای حمایت از ساکنان اتخاذ کرده است.

شورای شهر آمستردام بودجه خود را برای سال ۲۰۲۴تصویب کرده است و یکی از بارزترین تغییرات در آن افزایش مالیات توریستی برای افرادی است که در بخش هتلداری اقامت دارند. افزایش هزینه بازدیدکننده نیز برای مسافران کشتی کروز در نظر گرفته شده است.

مالیات توریستی قرار است ۱۲.۵ درصد افزایش یابد که آن را به گران ترین هزینه از این نوع در اتحادیه اروپا تبدیل می کند. این به این معنی است که با میانگین قیمت اتاق ۱۷۵ یورو برای یک نفر، این افزایش باعث افزایش از ۱۵.۲۵ به ۲۱.۸۰یورو در هر شب در سال ۲۰۲۴خواهد شد.

آمستردام 1 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

مالیات مسافران کشتی کروز از ۸ به ۱۱ یورو برای هر بازدید کننده افزایش می یابد. مسافران یک روزه ممکن است در آینده نیز مجبور به پرداخت هزینه باشند به نوبه خود، دولت محلی به دنبال کاهش تأثیر تورم بر ساکنان محلی از طریق انواع یارانه ها و طرح ها است.

به عنوان مثال، مالیات بر دارایی و نرخ پارکینگ در سال آینده به نرخ فعلی خود باقی خواهد ماند. هستر ون بورن، رئیس بخش امور مالی، این تصمیم را به صورت زیر توضیح داد: «بسیاری از ساکنان آمستردام هنوز هم به دلیل افزایش شدید قیمت‌ها در تلاش هستند تا سر خود را بالاتر از آب نگه دارند. هزینه‌های ساکنان در سال ۲۰۲۴ بیشتر نخواهد شد. مالیات توریستی افزایش خواهد یافت: بنابراین بازدیدکنندگان در انجام وظایف اصلی شهر سهیم خواهند بود. این به ما اجازه می دهد تا با عواقب گردشگری بیش از حد مقابله کنیم و تلاش بیشتری برای تمیز نگه داشتن خیابان ها و حل مشکلات حاد در محله ها و محله ها انجام دهیم.

بنابراین، گردشگرانی که به شهر محبوب هلند هجوم می‌آورند، در نهایت هزینه نگهداری از محله‌ها و زیرساخت‌ها را پرداخت خواهند کرد. در اصل، این یک چرخش در مدیریت جریان گردشگری ایجاد می کند. علاوه بر این، وان بورن همچنین به نقل از DutchNews.nl گفته است که در دولت صحبت هایی در مورد تعیین نوعی هزینه برای مسافران یک روزه، مشابه آنچه در ونیز برنامه ریزی شده بود. آمستردام امسال پذیرای بیش از ۲۰ میلیون بازدیدکننده بود که بسیاری از آنها فقط برای یک روز در شهر بودند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *