“آژنگ نیوز”:ساس ها اکنون متروی پاریس را فتح کرده اند این خبر نگران کننده در پی کشف این آفت در سینماهای محلی چند هفته پیش منتشر شد .به نظر می رسد پاریس موردهجوم انبوه ساس ها قرار گرفته است، زیرا در ابتدا سه روز پیش یک راننده قطار از دیدن این حشرات انگلی در یکی از واگن های مترو خبر داد. این امر مردم و مقامات را در معرض خطر قرار داده است.

زیرا آفات اکنون به بحث شهر و یک مزاحمت عمومی در مقیاسی بزرگ و احتمالاً غیرقابل تصور تبدیل شده اند. در هفته‌های گذشته، گزارش‌هایی مبنی بر پیدا شدن ساس‌ها در برخی از سینماهای پاریس منتشر شد که شورای شهر را بر آن داشت تا با درخواستی از دولت فرانسه برای انجام کاری از ترس اینکه این موضوع به یک مشکل بهداشت عمومی تبدیل شود، خطاب کند.

ناگفته نماند که این اتفاق آبروی پایتخت فرانسه که تابستان آینده برای میزبانی بازی های المپیک ۲۰۲۴ آماده می شود، خدشه دار شد.

ساس - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

علاوه بر این، گزارش‌ها و ویدئوهایی در رسانه‌های اجتماعی از ساس‌ها در قطار سریع السیر TGV که پاریس را به لیل متصل می‌کند، منتشر شد. اما ساس ها اصلا در وسایل نقلیه عمومی چه می کنند؟ به گفته کارشناسان، کاملاً ممکن است این انگل‌ها به پارچه‌ای که صندلی‌های قطار را می‌پوشاند نفوذ کرده و تخم‌های خود را در آنجا بگذارند.

از زمانی که مشکل مشخص شد، ناراحتی در بین مسافران ایجاد شد. مسافری به Le Parisien گفت که مسافر دیگری را دیده است که با نگرانی صندلی‌ها را قبل از اینکه بنشیند، چک می‌کند. مردم در رسانه های اجتماعی خواستار ضدعفونی شدن واگن های قطار هستند، اما این کار در حال حاضر هر دو ماه یکبار انجام می شود. با این حال، ساس ها بسیار مقاوم هستند و به سختی می توان از شر آنها خلاص شد. آنها از خون مردم و حیوانات زندگی می کنند و باعث خارش می شوند. با این حال، ساس ناقل ویروس و باکتری نیست، بنابراین باعث بیماری نمی شود. باید دید آیا دولت تدابیر قوی تری اتخاذ خواهد کرد یا خیر.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *