کتاب”کد دعای کار: وقتی کار در سیلیکون ولی دین می شود”منتشر شد. نویسنده: کارولین چن .کتاب در این مورد است که چگونه غول‌های فناوری در حال تغییر شکل معنوی هستند تا به دین خود یعنی اوج بهره‌وری خدمت کنند.

جلد گالینگور قیمت: ۱۸.۹۵ دلار / ۱۵.۹۹ پوند . منتشر شده: ۲۲ اوت ۲۰۲۳ تعداد صفحات: ۲۷۲

درباره کتاب

دره سیلیکون به‌خاطر امتیازهای فوق العاده و، فرهنگ کاری سخت و گوروهای معنوی‌اش معروف است. کتاب”کد دعای کار” به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه شرکت‌های فناوری در حال آوردن دین به محیط کار به روش‌هایی هستند که جایگزین مکان‌های عبادت سنتی می‌شوند، مرز بین کار و مذهب را محو می‌کنند و ماهیت تجربه معنوی را در زندگی مدرن تغییر می‌دهند.

کاردین - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در طول چهل سال گذشته، کارگران بسیار ماهر بیش از هر زمان دیگری زمان و انرژی خود را به شغل خود اختصاص داده اند. اما دین را نیزرها نکرده اند. کارولین چن بیش از پنج سال را در سیلیکون ولی گذراند و مصاحبه‌های عمیق زیادی انجام داد و به بهترین و درخشان‌ترین دنیای فناوری دسترسی بی‌سابقه‌ای داشت.

نتیجه، گزارشی نافذ از این است که چگونه کار اکنون نیازهای کارگران را برای تعلق، هویت، هدف و تعالی که دین زمانی برآورده می‌کرد، برآورده می‌کند. چن استدلال می‌کند که شرکت‌های فناوری مراقبت‌های  دینی ومعنوی مانند تمرین‌های ذهن‌آگاهی و پیگیری مسایل معنوی را برای بهره‌وری بیشتر کارکنان خود ارائه می‌دهند.اما سنت‌های مذهبی، جوامع و حوزه عمومی ما بهای آن را می‌پردازند.

همه ما می‌خواهیم شغل‌هایمان معنادار و رضایت‌بخش باشد. کد دعای کار نشان می دهد که چه اتفاقی می تواند بیفتد وقتی کار به دین تبدیل شود، و زمانی که محل کار به نهادی تبدیل شود که روح ما را شکل می دهد.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *