آژنگ نیوز”:کتاب “ساخت ملتی متفکر: سلامت روان و حکمرانی در قرن بیست و یکم” منتشر شد.

نویسنده :جوانا کوک

جلد گالینگور قیمت: ۲۶.۹۵ دلار / ۲۲.۰۰ پوند منتشر شده: ۱ اوت ۲۰۲۳ صفحات: ۲۱۶

کتاب به این نکته می‌پردازد که چگونه ذهن آگاهی به عنوان یک حمایت روانی، یک عمل اخلاقی و جزء سیاست عمومی در نظر گرفته شد.

درباره کتاب

به نظر می رسد ذهن آگاهی در همه جا وجود دارد – در فرهنگ عامه، در عمل درمانی، حتی در بحث های سیاست. چگونه ذهن آگاهی، یک تمرین آموزشی آگاهی که ریشه در بودیسم دارد، به عنوان راه حلی برای مشکلاتی تلقی شد که از افسردگی و اضطراب تا تکرار جنایی را شامل می شود؟

ذهن ملت - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

جوآنا کوک می پرسد اگر ذهن آگاهی راه حل باشد، سوال چیست؟ کوک در ساختن ملتی آگاه، از لنز ذهن آگاهی استفاده می کند تا نشان دهد که چگونه ایجاد رابطه با ذهن در حال حاضر برای روش هایی که مردم سلامت روان را تصور می کنند، نقطه محوری است.

کوک با تکیه بر کار میدانی درازمدت با بیماران، درمانگران، اعضای پارلمان و حامیان سیاسی در بریتانیا، بررسی می‌کند که چگونه منطق مراقبت‌های روانی پیشگیرانه در روابط مردم با خودشان، مداخلات درمانی، ساختارهای حکومت‌داری و کمپین‌های سیاسی گنجانده می‌شود.

کوک دوره‌های تمرکز حواس را برای افرادی که از افسردگی و اضطراب مکرر رنج می‌برند، دوره‌های تحصیلات تکمیلی برای درمانگران مبتنی بر ذهن‌آگاهی، تمرین ذهن‌آگاهی نمایندگان مجلس و حمایت سیاسی برای ذهن‌آگاهی در سیاست‌های عمومی را مشاهده کرد.

او استدلال نظری خود را از طریق داستان‌های صمیمی و عمیق درباره زندگی مردم و تلاش‌های آن‌ها برای پیمایش در جهان توسعه می‌دهد – خواه اینها شامل مبارزه با سلامت روان باشد یا مشارکت در برنامه‌های سیاسی در حال تحول. با انجام این کار، کوک بینش‌های مهمی را در مورد فرآیندهای اجتماعی که سلامت روانی توسط آن به بهتر شدن زندگی می‌کند، ارزش‌های هنجاری که موجب افزایش آگاهی میشود و شیوه‌های مختلف تزکیه راارائه می‌دهد.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *