آژنگ نیوز”:در چنین روزی اولین چراغ راهنمایی الکتریکی در کلیولند، اوهایو، در سال ۱۹۱۴ میلادی نصب شد. این چراغ راهنمایی سه رنگ داشت و تا قبل از بکارگیری آن فقط چراغ های قرمز و سبز وجود داشت.

کلیولند در اوایل دهه ۱۹۰۰ مکانی هیجان انگیز، پر رونق، در حال رشد و بالقوه خطرناک بود. خیابان ها مملو از عابر پیاده، اسب، واگن، تراموا و خودرو بود که باعث ترافیک و تصادفات زیادی شد. افسران پلیس به طور منظم به کنترل جریان ترافیک از پست های خود در نزدیکی گوشه ها کمک می کردند.

چراغ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

اما اغلب در دوره های شلوغی زیاد، یک افسر اضافی در وسط تقاطع مستقر می شد. در هر صورت، مدیریت جریان ترافیک برای افسران پلیس کلیولند کار خطرناکی بود.

چراغهای ترافیک الکتریکی برای اولین بار در خیابان‌های کلیولند ظاهر شدند، این چراغ را شرکت سیگنال ترافیک آمریکا در تقاطع خیابان E. ۱۰۵و خیابان اقلیدس نصب کرد. طراحی شده چراغ توسط جیمز هوگ، طراحی شده و دو رنگ قرمز و سبز با کلمات “ایست” و “حرکت” داشت.رنگ سوم زرد و برای احتیاط بود. باشگاه خودروسازی کلیولند این نصب را در مجله موتوریست خود تبلیغ کرد و نوشت که “نوید می‌دهیم که روشی انقلابی در مدیریت ترافیک باشد” .

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *