کتاب “چگونه کارها را با احساسات انجام دهیم: اخلاق خشم و شرم در فرهنگ‌ها” منتشر شد.

نویسنده:اوون فلانگان

کتاب نگاهی گسترده به اینکه فرهنگ چگونه احساسات ما را شکل می دهد و چگونه می توانیم به عنوان افراد و جامعه از خشم کمتر و شرم بیشتر بهره مند شویم؛ارایه میدهد.

جلد گالینگوروشومیز

قیمت:۲۲.۹۵ دلار / ۱۸.۹۹ پوند

منتشر شده:

۴آوریل ۲۰۲۳

صفحات:۳۲۸

چگونه کارها را با احساسات - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

جهان امروز پر از خشم است. به هر طرف که نگاه می کنیم، شاهد تضاد ارزش ها و افزایش خلق و خوی تند و خشن هستیم، به شیوه هایی که دیوانه کننده، بی هدف و ظالمانه به نظر می رسند. در عین حال، ما شاهد رهبران سیاسی و دیگرانی هستیم که هیچ حس شرمندگی ندارند، حتی اگر نسبت به حقیقت و خیر عمومی بی توجهی کنند.

اوون فلانگان در کتاب «چگونه کارها را با احساسات انجام دهیم» توضیح می‌دهد که احساسات کارهایی هستند که ما انجام می‌دهیم، و به ما یادآوری می‌کند که آن‌هایی مانند خشم و شرم شامل هنجارها وعادتهای فرهنگی هستند. روش‌هایی که ما این احساسات را انجام می‌دهیم، هیچ تضمینی برای زندگی متعادل از نظر عاطفی یا اخلاقی ارائه نمی‌کند – اما همچنان می‌توانیم نحوه انجام چنین احساساتی را کنترل و تغییر دهیم.

فلانگان یک مورد پرشور برای کاهش خشم و تنظیم شرم ایجاد می کند، و مشاهده می کند که چگونه فرهنگ های سراسر جهان می توانند به ما نشان دهند که چگونه این احساسات را بهتر اجرا کنیم.

فلانگان از طریق بینش‌های مقایسه‌ای از انسان‌شناسی، روان‌شناسی و فلسفه بین‌فرهنگی، دامنه‌ای باورنکردنی را در بیان خشم و شرم در جوامع نشان می‌دهد. او ثابت می کند که انواع خاصی از خشم – مانند آنهایی که منجر به انتقام یا انتقال صدمه به دیگران می شود – مخرب تر از آن چیزی است که ما تصور می کنیم.

از سوی دیگر، اشکال خاصی از شرم می تواند از ارزش های مثبت از جمله شجاعت، مهربانی و صداقت محافظت کند. فلانگان پیشنهاد می‌کند که ما باید شرم را به‌عنوان یک احساس اجتماعی منحصربه‌فرد در آغوش بگیریم، احساسی که می‌تواند پیشرفت اخلاقی را در جایی که خشم بی‌انضباط نمی‌تواند تقویت کند.

نحوه انجام کارها با احساسات، انعطاف پذیری پاسخ های عاطفی ما و آزادی ما برای تنظیم مجدد آنها در پیگیری زندگی رضایت بخش تر است.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *