“آژنگ نیوز”:ستاره های کودک در سینما غالبا عاقبت خوشی ندارند.دلیل اصلی شکست ستاره‌های کودک در سینما این است که به همه توجه‌هایی که با شهرت همراه است عادت می‌کنند و بعد از بزرگ شدن ناگهان آن را از دست می‌دهند. مشهور بودن اغلب باعث افزایش منیت فرد می شود و کودکان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مدام به آنها تعارف می شود و هدایایی به آنها داده می شود و طرفداران با دیدن آنها برایشان نامه می نویسند و فریاد می زنند. ستاره‌های کودک در دنیایی فانتزی زندگی می‌کنند که همه چیز حول محور آنها می‌چرخد، اما وقتی به بلوغ می‌رسند، احتمال اینکه در این تجارت باقی بمانند بسیار اندک است. ستارگان کودک به دلیل جوان بودن و دوست داشتنی بودنشان دوست داشته می شوند، اما با رشد و تغییر بدنشان، جذابیت شایان ستایشی را که زمانی دنیا را مجذوب خود کرده بود از دست می دهند و به سرعت جایگزین می شوند و فراموش می شوند. وقتی شهرت به سرعت از ستاره‌های کودک سلب می‌شود، ممکن است ندانند چگونه با کمبود توجه کنار بیایند و برای مقابله با آن به مواد مخدر و/یا الکل روی بیاورند.

سینما کودک - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

ستاره های کودک بچه هستند و مانند همه بچه ها نیاز به شورش دارند، اما نمی توانند. وقتی بچه های عادی شورش می کنند، فقط باید به والدین، قیم یا معلمان خود پاسخ دهند. اماوقتی یک ستاره کودک شورش می‌کند، نه تنها کارشان در خطر است، بلکه به سرعت توسط میلیون‌ها طرفدار مورد قضاوت قرار می‌گیرند و در مقیاسی وسیع به دلیل اینکه الگوی مثبتی نیستند مورد سرزنش قرار می‌گیرند. ستاره های کودک متعاقباً خشمگین می شوند و عمل می کنند. ویلسون می‌نویسد که وقتی پیرتر می‌شوند و آزادی بیشتری به دست می‌آورند، «پول دارند و تجربه کمی در تصمیم‌گیری برای خودشان دارند، بنابراین شورش‌هایشان در مقیاسی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود».

اما همه ستاره های کودک کنترل زندگی خود را از دست نمی دهند. ناتالی پورتمن به عنوان یک بازیگر کودک شروع به کار کرد و از هاروارد فارغ التحصیل شد و در سال۲۰۱۰ برای بازی در فیلم قو سیاه برنده جایزه اسکار شد. داکوتا فانینگ در حال حاضر در دانشگاه نیویورک مشغول به تحصیل است و میراندا کاسگرو از بازیگری برای تحصیل در دانشگاه استراحت کرد. دانشگاه کالیفرنیا. جینجر کلارک روانشناس، استادیار آموزش بالینی در دانشگاه می گوید: «اگر والدین بتوانند هر جنبه دیگری از زندگی کودک را کنترل شده و عادی نگه دارند و مرزها و قوانین مستمری وجود داشته باشد، این بچه ها هستند که خوب کار می کنند. جنوب کالیفرنیا. «اگر یک واحد والدینی واقعاً پایدار ندارید که محدودیت‌هایی را از قبل تعیین کند، نقش‌ها به راحتی تغییر می‌کنند و کودک والدین می‌شود. آنها برای مسئولیت آماده نیستند. و بچه‌ها را می‌بینید که کمی بیرون می‌چرخند.» کارشناسان می گویند کلید یک شغل سالم و زندگی شخصی باثبات برای یک ستاره کودک این است که تحت تأثیرات مثبت احاطه شود. برای والدین مهم است که به فرزندان خود بیاموزند که نگذارند حرص و طمع یا احساس متوهم از خود بر انتخاب های آنها در زندگی تأثیر بگذارد.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *