“آژنگ نیوز”:یک نسخه ازشما مجازی: چگونه ساختن دوقلوی دیجیتالی از فرد انقلابی در پزشکی ایجاد می کند و زندگی شما را تغییر می دهد.

نویسندگان پیتر کاونی و راجر هایفیلد

پیشگفتار ونکی راماکریشنان

کتاب به بسط و توضیح علمی یک رویا،یعنی تولید دوقلوهای انسان و دیجیتالی میپردازد که قرار است سلامت و آینده ما را بهبود ببخشد.

جلد گالینگور

قیمت:

۲۹.۹۵. دلار / ۲۵.۰۰ پوند

منتشر شده:

۲۸ مارس ۲۰۲۳

کپی رایت:

۲۰۲۳

صفحات:۳۳۶

شما مجازی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

کتاب”شما به صورت مجازی” گزارشی پانوراما از تلاش‌های دانشمندان در سراسر جهان برای ساختن دوقلوهای دیجیتالی از انسان‌ها، از سلول‌ها و بافت‌ها گرفته تا اندام‌ها و کل بدن است. این نسخه‌های مجازی دوران جدیدی از پزشکی شخصی‌سازی شده را آغاز خواهند کرد، دوره‌ای که در آن دوقلوهای دیجیتالی شما می‌توانند به پیش‌بینی خطر ابتلا به بیماری، شرکت در آزمایش‌های مجازی دارو، توضیح رژیم غذایی و تغییرات سبک زندگی که برای شما بهترین هستند ،شناسایی و کمک کند.این رویه درمان هایی برای افزایش رفاه و افزایش طول عمر انسان است – اما همچنان چالش های فراوانی باقی مانده است.

در این کتاب عمیقاً روشنگر، پیتر کاونی و راجر هایفیلد نشان می‌دهند که برای ساختن یک کپی مجازی و کاربردی از یک شخص در پنج مرحله چه چیزی لازم است. در طول مسیر، آنها شما را به سفری خارق‌العاده در پیچیدگی بدن انسان می‌برند و آخرین پیشرفت‌های علمی و فناوری – از مدل‌سازی چند مقیاسی گرفته تا اشکال جدید محاسباتی فوق‌العاده – را توصیف می‌کنند که «شما مجازی» را به واقعیت تبدیل می‌کند، و در عین حال سوالات اخلاقی ذاتی برای تحقق پزشکی وپیش بینی کننده واقعی آینده،نیزدر نظر گرفته می شود.

کتاب با پیشگفتاری دقیق توسط ونکی راماکریشنان، زیست‌شناس برنده جایزه نوبل، «شما مجازی» علم در شگفت‌انگیزترین حالت خود است، که نشان می‌دهد چگونه دوقلوهای مجازی ما و حتی کل جمعیت انسان‌های مجازی قول می‌دهند که سلامت و زندگی ما را در دهه‌های آینده متحول کنند.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *