“آژنگ نیوز”:طی یک سنت قدیمی ژاپنی ها برای استقبال ازبهار شیرینی بوتاموچی  میپزند. در حالی که ژاپن عاشق چهار فصل متمایز خود است، و هرفصل دوره ای است که یکی جای خود را به دیگری می دهد .اما مهمترین دوره زمانی است که فصل زمستان به بهار تغییر یافته و این خوشایندترین تحول فصول سال است.

بوتاموچی شیرینی‌های سنتی است که در طول دوره هفت روزه اعتدال بهاری و پاییزی که اولی در ۲۱ مارس(۲۳ اسفند) امسال است سرو می‌شود. بوتاموچی همچنین در کامیدانا، زیارتگاه خانگی، برای دعا برای روح اجداد ارائه می شود.

بوتا مnnnnnnnوچی 1 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

آنها شیرینی های خانگی هستند که از گلوله های برنج درست می شوند که به جای کوبیدن صاف مانند موچی به حالتی به نام هان گوروشی (نیمه پخته) له شده است. گلوله های برنج با آنکو (خمیر لوبیا آزوکی شیرین) پوشانده شده است، که به غیر از طعم شیرین دلپذیرش، تصور می شود با رنگ قرمز تیره اش از بدشانسی جلوگیری می کند.

اگرچه برخی از مورخان غذا و دیگر متخصصان آشپزی می گویند بوتاموچی از کوشیان (آنکو صاف) و او.هاگی (یک خوراکی مشابه برنج و آنکو که برای پاییز او هیگان تهیه می شود) با تسوبوان (آنکو ضخیم) درست می شود.

مردم بین این دو فرق نمی گذارند مشهورترین نظریه این است که بوتاموچی به سادگی از گل بوتان (کاملیا) نامگذاری شده است که به کامیدانا نیز تقدیم می شود، در حالی که او.هاگی به خاطر هاگی (شبدر بوته ای)، یک گل پاییزی نامگذاری شده است.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *