آژنگ نیوز: نشست “احمدرضا احمدی و ادبیات کودکان” به مناسبت رونمایی از دو کتاب جدید احمدرضا احمدی”باغ و قطره‌های رنگ” و “دخترک، آینه‌ها، مادر” به میزبانی نشریه بخارا برگزار می شود.

سی‌وهشتمین عصر چهارشنبه‌های بخارا اختصاص یافته است به رونمایی از دو کتاب جدید احمدرضا احمدی:‌ «باغ و قطره‌های رنگ» و «دخترک، آینه‌ها، مادر» که توسط انتشارات پرتقال منتشر است. این نشست با همکاری مجله بخارا، شهرکتاب الهیه و انتشارات پرتقال در ساعت پنج بعدازظهرِ چهارشنبه بیست‌و ششم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در تالار اجتماعات شهر کتاب الهیه برگزار خواهد شد.

احfffffffffffffffffffffffffffffمدی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

احمدرضا احمدی متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۱۹ در کرمان، شاعر، نمایشنامه‌نویس و نقاش ایرانی است. او بنیان‌گذار سبک موج نو در دهه ۱۳۴۰ در شعر معاصر ایران است و علاوه بر دریافت تندیس مداد پرنده از کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان و نیز برگزیده جایزه شعر بیژن جلالی، نامزد دریافت جایزه هانس‌کریستین اندرسون نیز بوده است

انتشارات پرتقال که یکی از نام‌آشناترین ناشران حوزه کودک و نوجوان ایران است، در راستای اعتلای فرهنگ و هنر ایران‌زمین طی همکاری با احمدرضا احمدی دو کتاب داستان با نام‌های «باغ و قطره‌های رنگ» و «دخترک، آینه‌ها، مادر» را منتشر کرده است. تصویرگری کتاب «باغ و قطره‌های رنگ» توسط میترا عبدالهی انجام شده است و «دخترک، آینه‌ها، مادر» را نوشین صادقیان به تصویر درآورده است.

در این نشست از دو کتاب «باغ و قطره‌های رنگ» و «دخترک، آینه‌ها، مادر» رونمایی خواهد شد و شهرام اقبال‌زاده، کوروش پارسانژاد، ماهور احمدی، علی‌اکبر زین‌العابدین و علی دهباشی سخن خواهند گفت.

این نشست در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت پنج بعدازظهر در شهرکتاب الهیه به نشانی الهیه، مریم شرقی، پلاک ۷۷ برگزار خواهد شد.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *