“آژنگ نیوز”:کتاب”صنعت اینفلوئنسر: تلاش برای اصالت در رسانه های اجتماعی”منتشر شد.
نویسنده:امیلی هوند

جلد گالینگور

قیمت:

۲۹.۹۵ دلار / ۲۵.۰۰ پوند

منتشر شده (آمریکا):

۱۴ فوریه ۲۰۲۳

منتشر شده (انگلیس):

۱۱ آوریل ۲۰۲۳

صفحات:۲۳۲

درباره کتاب
کتاب،یک تاریخچه انتقادی از ظهور تأثیرگذار رسانه های اجتماعی تا رسیدن به شهرت جهانی را ارائه میکند.قبل از اینکه لایک های اینستاگرام، هشتگ های توییتر یا ترندهای TikTok وجود داشته باشد، وبلاگ نویسانی بودند که به نظر می رسید شور و اصالتی را داشتند که رسانه های سنتی فاقد آن بودند.

صنعت اینفلوئنسرداستان این است که چگونه سازندگان دیجیتال اولیه که در بحبوحه رکود بزرگ برای کار تلاش می کردند، صنعت چند میلیارد دلاری را به وجود آوردند که اساساً فرهنگ، جریان اطلاعات و نحوه ارتباط ما با خود و یکدیگر را تغییر داده است.

اینفلویر - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

امیلی هاند با تکیه بر ده ها مصاحبه عمیق با تأثیرگذاران برجسته رسانه های اجتماعی، مدیران برند، بازاریابان، مدیران استعدادها، پیش بینی کنندگان روند و دیگران، نشان می دهد که چگونه شرکت کنندگان اولیه صنعت بر ایجاد و کسب درآمد از برندهای شخصی دیجیتال به عنوان ابزاری برای اعمال کنترل ؛تمرکز می کردند. همچنین اینکه سرنوشت حرفه ای آنها در زمان عدم اطمینان حاد اقتصادی چه بود. با گذشت زمان، فعالیت‌های آن‌ها در صنعتی ادغام شد که تأثیر آن بسیار فراتر از رویاهای اجداد آن و فراتر از کنترل آنها بوده است. هوند نشان می‌دهد که چگونه روش‌هایی که برای ایجاد، کسب درآمد و بازاریابی محتوای رسانه‌های اجتماعی ایجاد کرده‌اند، در زندگی ما نفوذ کرده و هزینه‌های فرهنگی و اقتصادی پیش‌بینی‌نشده را تحمیل می‌کند.

صنعت اینفلوئنسرنشان می‌دهد که چگونه، افراددر یک محیط ارتباطی که به طور فزاینده‌ای دچار شکست و سود می‌شود، افرادی که ما آنها را «واقعی» می‌دانیم، صرفاً کسانی هستند که یاد گرفته‌اند از ساختارهای اصالت در حال تغییر صنعت، بهره‌برداری کنند.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *