“آژنگ نیوز”:وودی آلن، پادشاه کمدی، آشکارا از اعلام بازنشستگی خود از فیلمسازی عقب نشینی کرده است که اگر آن را اجرایی کند،پایان واقعی یک دوره در صنعت سینمای کمدی خواهد بود. این نویسنده، کارگردان، بازیگر و تهیه‌کننده هشتاد و شش ساله که فعالیت حرفه‌ای او تقریباً پنجاه و هفت سال طول کشیده است، بیش از ۱۴۵ جایزه سینمایی و ۲۲۸ نامزدی دریافت کرده است.

این خبر در سفر او به اروپا منتشر شد، جایی که او این روزها مشغول فیلمبرداری پنجاهمین فیلم خود است. اولین گزارشی که در روزنامه اسپانیایی La Vanguardia منتشر شد، ظاهراً آلن اظهار داشته که آماده است از ساختن فیلم عقب نشینی کند و فیلمی که در حال حاضر روی آن کار می کند آخرین فیلم او خواهد بود.

با این حال، یکی از نمایندگان آلن اکنون بیانیه‌ای منتشر کرده است که در آن گفته است: «وودی آلن هرگز نگفت که در حال بازنشستگی است و همچنین نگفت که در حال نوشتن رمان دیگری است

همان نماینده فاش کرد که وودی آلن صرفاً ساختن فیلم‌هایی را که مستقیماً یا سریع به پلتفرم‌های استریم می‌رفتند لذت‌بخش می‌دانست، زیرا او عاشق کل تجربه سینماست.

نماینده گزارش داد: «در حال حاضر، وودی آلن قصد بازنشستگی ندارد و بسیار هیجان زده است که در پاریس برای فیلمبرداری فیلم جدیدش، که پنجاهمین فیلم خواهد بود، است

در صنعت سینما گفته می شود که این کارگردان در فکر عقب نشینی از کارگردانی است تا زمان بیشتری را به نوشتن اختصاص دهد. اگرچه به نظر می رسد که اکنون این موضوع مورد مناقشه است، اما جای تعجب نخواهد بود، زیرا این توانایی نویسندگی وودی آلن بود که او را در کانون توجه فیلمسازی قرار داد و جایگاهش را در هالیوود به دست آورد.

وودی بازنشسته - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

آلن اکنون، پس از اکران آخرین فیلمش، جشنواره ریفکین، آلن آشکارا توجه خود را به پاریس و فیلمی فرانسوی زبان شبیه به Match Point معطوف کرده است. در زمانی که او درباره فیلم جدید صحبت کرد، بودجه برای فیلم جدید هنوز تامین نشده بود، اما با بازیگران و عوامل فیلم تماس گرفته شده است.

وودی آلن در گذشته رسوایی های خود را داشته است، اما این چیزی نیست که او را از ادامه هیجان تماشاگران سینما با طنز گاه تاریک اما همیشه سوزناک خود منصرف کند. فیلم‌های او افسانه‌ای هستند و بسیاری از آنها نه تنها جاودانه شده‌اند، بلکه بازیگران او مانند دایان کیتون و میا فارو، همسر سابقش را نیز نمادین کرده‌اند.

این میا فارو بود که اتهامات وحشتناکی را علیه کارگردان محبوب آن زمان مطرح کرد. آلن نیز اخیراً بار دیگر این ادعاها را رد کرده است. مهم نیست در گذشته چه اتفاقی افتاده است، اما در کمدی، وودی آلن همچنان پادشاه است. بنابراین، اگر او بازنشسته شود،این موضوع  از دست دادن یکی از بزرگترین سلبریتی های هالیوود است.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *