سریال قدیمی “کانون گرم خانواده” اولین سریالی بود که خانم  فخری خوروش آن را کارگردانی کرده بود. او با ساخت این سریال به گروه کارگردانان تلویزیون ایران وارد شد.صحنه ای از سریال کانون گرم خانواده با حضور پروین دولتشاهی و عنایت بخشی در این صفحه دیده می شود.این سریال در سال هزارو سیصدو چهل ونه ساخته واز تلویزیون ملی ایران پخش شد.

سریال کانون1 گرم خانواده - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

عنایت بخشی در نقش مهدی یک نویسنده مرد و خانم پروین دولتشاهی نقش همسر نویسنده را ایفا میکردند.داستان سریال در مورد یک نویسنده و روزنامه نگار است که البته بیشتر نوشته هایش را در خانه تهیه میکند و اکثر سوژه های داستانش نیز خانواده خودش هستند.اصل داستان سریال، ایتالیایی بود ولی داستان خارجی توسط منوچهر محجوبی نویسنده سریال  به سبک و زندگی مردم ایران تنظیم شده بود.محجوبی قبل از این داستان سریال خانه قمر خانم را نیز نوشته بود.

در این سریال زن خانواده سوادش کم است اما برای رقابت با شوهر سعی میکند خود را با سواد بالا نشان دهد. دختر خانواده به مادرش علاقه زیادی ندارد و بیشتر پدر را دوست دارد. اما پسر خانواده بر عکس است. یعنی او رابطه اش با پدر خوب نیست و مادرش را بیشتر دوست دارد.

این سریال در سی و سه قسمت از تلویزیون ملی ایران پخش شد.البته سریال با استقبال زیادی مواجه نشد.به همین جهت در خاطره ها کمتر مانده است.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *