تبدیل دانالد داک به دانالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا یک طرح ابتکاری است که کاریکاتوریستهای آمریکایی آن را انجام داده اند.

donald duck and donald trump gif 1 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

دونالد زمانی توسط کمپانی والت دیزنی خلق شد که صدای کلارنس نش را شنید که با صدای عجیبی در حین خواندن آواز یک فیلم کارتونی با نام “مری یک بره کوچک داشت بود. نش خواننده آواز خودش این صدا را مانند صدای بچه بز توصیف کرد. اما والت اصرار داشت که این یک اردک است.اردکی که بعدا تبدیل به یکی از شخصیتهای اصلی کمپانی والت دیزنی در کنار میکی ماوس بود.

در حقیقت اردک دونالد یک شخصیت انیمیشنی است که توسط والت دیزنی در کنار میکی موس خلق شده است.این شخصیت کارتونی در ۹ ژوئن ۱۹۳۴ میلادی اولین نمایش خود را در فیلم «مرغ کوچولو عاقل» انجام داد، به عنوان یک اردک مجلل و قایق‌ران با لباس ملوانی، کلاه و یک پاپیون شناخته می‌شود. همراه با صدای نیمه نامفهوم او (که توسط صداپیشه اصلی خود، کلارنس «داکی» نش خلق شده است)، ویژگی غالب دونالد، خلق و خوی آتشین اوست که عمدتاً از طریق عصبانیت های انفجاری و هجوم هق هق زدن و جیغ زدن بیان می شود. بیشتر خشم دونالد از بدشانسی استثنایی او ناشی می شود، اگرچه بدبختی های او اغلب نتیجه کارمایی غرور و طمع اوست.

کاریکاتوریستهای جدید با چرخاندن تصویر دانالد داک آنرا تبدیل به ترامپ کرده اند که تقریبا ویژگی هایی مشابه دانالد داک داشت!!.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *