“آژنگ نیوز”:دومین بازی ایران در جام جهانی با غلبه دراماتیک بر ولز پایان یافت.پیروزی دو بر صفر ایران در دقایق وقت تلف شده بدست آمد. در حالیکه در طول ۹۰ دقیقه بازی دروازه تیم ولز بارها با خطر مواجه شد.

اما توپ پس از ۲ بار برخورد با تیر دروازه و یک بار نیز مماس با دروازه بیرون رفتن بالاخره با شوت روزبه چشمی (که کی روش اشتباهش در مورد او را اصلاح کرد و او را یک خط جلوتر برد)و ضربه هوشمندانه رامین رضاییان وارد دروازه ولز شد.

ایران1 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در روی هر دو گل تاثیر طارمی آشکار بود. او ده دقیقه قبل از پایان بازی نیز موجب اخراج دروازه بان ولز شد.در نهایت مقاومت تیم ۱۰ نفره ولز درهم شکست و تیم ایران بازی را به نفع خود پایان داد.

آمار بازی بدین شکل بود:مالکیت توپ ایران ۳۷ درصد ،ولز۶۳ درشد. ضریه به طرف دروازه ایران ۱۵ ضربه ولز ۷ ضربه .ضربه درون چهارچوب ایران ۶ ضربه ،ولز ۳ ضربه.کرنر ایران ۷ در برابر ولز۲.تعداد خطای ایران ۱۰ تیم ولز ۹ خطا.

hdiran - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

تیم ملی فوتبال ایران برخلاف تفکرات محتاطانه کی روش، با شجاعت و دلاوری بازی را آغاز کرد. بخوبی میل خواستن در تیم ایران آشکار بود. با اینکه ولز نیز میتوانست با کسب این امتیاز برای صعود به مراحل بعدی جام امیدوار باشد ؛اما تیم ایران مشخصا با روحیه و تلافی کردن همه ناکامی های قبل وارد زمین شد و بازی را اغاز کرد.

ایران - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

این پیروزی یقینا متعلق به بازیکنان فوتبال ایران است که شاید اتخاذ تاکتیکهای قبلی مانع از شکوفایی آنها در این جام جهانی شده بود.

تیم ایران به نظر میرسد ،حتی با تساوی در مقابل آمریکا برای اولین بار قادر به صعود به مرحله بعدی جام جهانی شود. اما اگر باز هم تاکتیکهای غلط برای ترکیب انتخاب نشود ،به احتمال زیاد تیم ایران می تواند تیم فوتبال آمریکا را حتی بهتر از ولز درهم بشکند.

irsn2 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *