“آژنگ نیوز”:به مناسبت انتشار پنجاهمین شماره «وطن یولی»، ششصد و چهل و هشتمین شب از شب‌های بخارا به این ماهنامه اختصاص یافته است. این نشست با همکاری ماهنامه «وطن یولی» و خانه اندیشمندان علوم انسانی در ساعت پنج بعدازظهر دوشنبه چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۱ در تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان نجات‌اللهی (ویلا) برگزار می‌شود و به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

ماهنامه فرهنگی «وطن یولی» نشریه‌ای است که با مدیریت داود دشتبانی از سال ۱۳۹۴ با تمرکز بر موضوع آذربایجان، این کانون جوشان ایران‌دوستی و میهن‌خواهی منتشر شده است.
نام وطن یولی (راه وطن) با طعنه بر نام نشریه «وطن یولوندا» (در راه وطن) ارگان اداره تبلیغات ارتش سرخ شوروی در زمان اشغال آذربایجان در دهه بیست و برای نشان دادن راه حقیقی وطن‌خواهی و تمیز دادن آن از بیگانه‌گرایی انتخاب شده است.

وطن - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ


در شب وطن یولی دکتر ژاله آموزگار، دکتر حسن انوری، دکتر حمید احمدی، دکتر علی‌اشرف صادقی، مسعود عرفانیان، داود دشتبانی و علی دهباشی سخن خواهند گفت. این شب با اجرای عاشیق آذری، قدرت میرزاپور و حسنعلی میرزاپور و شاهنامه‌خوانی زمرد یزدانی همراه خواهد بود.

این نشست در ساعت پنج بعدازظهر دوشنبه چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۱ در تالار فردوسی پارک ورشو به نشانی: تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان استاد نجات اللهی (ویلا)، پارک ورشو، تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود و به صورت مستقیم از نشانی زیر در اینستاگرام پخش خواهد شد:
instagram.com/bukharamag
instagram.com/vatan_yoli
Instagram.com/iranianhht.ir

گروه خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *