“آژنگ نیوز”: “کتاب “راز و رمز تفکر مثبت اثر “کریستوف ژانر ژازله ،منتشرشد.مترجم :بیتا شمسینی، قطع :رقعی،تعداد صفحه : ۱۷۴،سال انتشار شمسی : ۱۴۰۰،سال انتشار میلادی :۲۰۱۶ ،سری چاپ :اول،ناشر: انتشارات ققنوس.

راز و رمز - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

«تفکر مثبت؟ ببینیم به چه معناست!»، «مثبت اندیش تر شدن با کمک قانون جذب»، «زندگی موفق داشتن» و «دستیابی به صلح درونی» چهار فصل کتاب «راز و رمز تفکر مثبت» را تشکیل می دهند. «سازوکار تفکر مثبت چیست؟»، «ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه»، «کمی هم تفکر منفی اشکال ندارد»، «قانون جذب»، «از عشق انسان گرایانه تا خیرخواهی جهانی»، «ابزارهای هوشمندانه مثبت اندیشی»، «زندگی موفق داشتن به چه معناست؟»، «موفقیت مالی و اجتماعی»، «مدیریت و روابط انسانی»، «تفکر مثبت راهی به سوی فرزانگی»، «شکسته بندی ذهنی»، «انس گرفتن با مرگ» و «در مسیر بودن» از جمله بخش های این اثر محسوب می شوند.

هدف کتاب «راز و رمز تفکر مثبت» این است که سازوکارتفکر مثبت را به مخاطب بیاموزد و راه حل هایی ارائه دهد تا بتوان توان خود را برای مثبت اندیش تر بودن افزایش داد. این کتاب می تواند به افرادی کمک کند که بیش از پیش خواهان آن هستند که از ناکامی ها و انتقادهایی که بیشتر وقت ها آن ها را احاطه کرده خلاص شوند.

یکی از ویژگی مهم کتاب «راز و رمز تفکر مثبت» این است که با ابزارها و تمرینات مربوط به بازنویسی برنامه های ذهنی کلیدهای بی شماری در اختیار مخاطب قرار می دهد تا به شکلی پایدار زندگی خود را تغییر دهد و آسان تر به اهداف خود برسد.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *