“آژنگ نیوز”:نشست مجازی “دیدار و گفت‌وگو با دکتر فرهنگ رجایی”برگزار می شود.

یکصد و نود و هشتمین نشست از سلسله جلسات صبح پنجشنبه‌ مجله بخارا در ساعت نه و نیم صبح پنجشنبه بیست و پنجم شهریور ۱۴۰۰ در محل کتابفروشی فرهنگان قریب با حضور دکتر فرهنگ رجایی، دکتر آرمینا آرام، دکتر قدیر نصری و علی دهباشی به صورت مجازی برگزار می‌شود. این نشست به مناسبت انتشار جدیدترین کتاب دکتر رجایی: Presence and the Political: Performing Human («حضور و امر سیاسی؛ در انسان‌ورزی») که توسط انتشارات مک‌میلان در سال ۲۰۲۱ در نیویورک و لندن منتشر شده است برگزار می‌شود.

رجایی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ


دکتر رجایی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران تحصیل کرده و سپس در آمریکا به پایان رسانده و در کانادا عضو هیئت علمی دانشگاه کارلتون بودند. ایشان علاوه بر این در بسیاری از مراکز علمی ازجمله دانشگاه شهید بهشتی، تربیت مدرس، دانشگاه ایالتی شانی در اوهایو، هامبولت در آلمان و آکسفورد نیز تدریس و پژوهش کرده‌اند.
از دیگر آثار ایشان: «فهم نظریه‌های سیاسی» (آگاه، ۱۳۶۵، چاپ پانزدهم)، «تحول اندیشه سیاسی در شرق باستان» (قومس، چاپ پنجم، ۱۳۹۵)، «مشکله هویت ایرانیان امروز» (نشر نی، چاپ دهم، ۱۳۹۹)، «پدیده جهانی شدن، وضعیت بشری و تمدن اطلاعاتی» (ترجمه عبدالحسین آذرنگ، انتشارات آگاه، چاپ پنجم، ۱۳۹۹)، کتاب دیگر ایشان به زبان انگلیسی با عنوان «تجددگرایی و اسلام‌گرایی» (۲۰۰۷) که به عربی نیز ترجمه شده بود. از دکتر رجایی چندین کتاب دیگر به زبان‌ فارسی و انگلیسی و مقالات بسیاری نیز به فارسی و انگلیسی منتشر شده است.
جلسه دیدار و گفت‌وگو با دکتر فرهنگ رجایی در نشانی‌های زیر پخش می‌شود:
Instagram.com/bukharamag
Instagram.com/farhangan.ir

گروه خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *