“آژنگ نیوز”:لیونل مسی با گریه از بارسلونا خداحافظی کرد. مسی در نشست خبری امروز با تاثر تأیید کرد که بارسلونا را ترک می کند.این موضوع  پس از اینکه باشگاه اعلام کرد دیگر نمی تواند دستمزد بالایی برای آرژانتینی بپردازد،شکل قطعی به خود گرفت. او افزود که او در حال مذاکره با باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه برای انتقال احتمالی است.

مس2 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

روزنامه فرانسوی L’Equipe روز یکشنبه گزارش داد که مسی آرژانتینی یکشنبه یا دوشنبه به پایتخت فرانسه سفر می کند تا مراحل پزشکی را انجام دهد و قرارداد خود را با این باشگاه متعلق به سرمایه گذاری ورزشی قطر؛ نهایی کند.

البته مسی تأیید نکرد که قطعاً به پاریسی ها می پیوندد .او  همچنین گفت ، برنامه اش این است که تا حد ممکن به فعالیت ورزشی  خود ادامه دهد.

او در این مورد در کنفرانس مطبوعاتی گفت: “تا تا زمانی که بدنم پاسخ دهد به رقابت ادامه می دهم .

مسی با احساس تاثر شدید و در حالی که صدها هوادار که بسیاری از آنها پیراهن شماره 10 او را پوشیده  ودر بیرون از ورزشگاه نیوکمپ بارسا تجمع کرده بودند ، گفت: “من سعی کردم با فروتنی و احترام رفتار کنم و امیدوارم این چیزی باشد که هنگام ترک باشگاه از من باقی می ماند.

مسی  در توضیح آنچه که در روزهای اخیر گذشته بودگفت :من معتقد بودم در این باشگاه می مانم ، با یک قرارداد پنج ساله در مورد کاهش 50 درصدی دستمزد نیز توافق شده بود. این اتفاق  غافلگیر کننده اواخر هفته گذشته اتفاق افتاد.

او گفت: “صادقانه بگویم ، وقتی انتخابات (در مارس) اتفاق افتاد ، من با (رئیس باشگاه خوآن) لاپورتا صحبت کردم ، ما شام خوردیم و پس از آن مطمئن شدم که می مانم.”

“قرارداد من هرگز مسئله ای نبود … آنچه من می دانم این است که من هر کاری که از دستم برآمد انجام دادم. باشگاه می گوید به خاطر لالیگا این اتفاق نمی افتد. من می توانم به شما این اطمینان را بدهم که هر کاری که از دستم برآید انجام دادم تا بمانم. سال گذشته من نمی خواستم  بمانم و این را  نیزگفتم ، اما امسال قضیه متفاوت بود. “

لیونل مسی در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان بازیکن بارسلونا؛ اشک می ریخت . او حتی قبل از اینکه صحبتهای ابتدایی اش را آغاز کند به شدت احساساتی بود.

مسی در یک کنفرانس خبری در حالی که صدها هوادار ، بسیاری از آنها پیراهن شماره 10 او را پوشیده بودند ، در یک کنفرانس خبری گفت: “من در این روزها بسیار فکر کرده ام که چه می توانم بگویم و حقیقت این است که من نمی توانم به چیزی فکر کنم.” تعداد زیادی از  طرفداران مسی نیز در خارج از ورزشگاه نیوکمپ بارسا تجمع کرده بودند تا با این بازیکن خداحافظی کنند.

در هر حال واقعیت اصلی این بود  که به دلیل ناتوانی باشگاه بارسلونا  ،برنده شش توپ طلا ، به صورت رایگان !این باشگاه را ترک می کند !

مس3 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

مسی در بخشی از سخنانش نیز گفت:من و خانواده ام متقاعد شدیم که می خواهیم اینجا بمانیم ، این چیزی است که همه ما بیش از هر چیزی می خواستیم. ما فکر کردیم که در بارسلونا می مانیم ،اما امروز باید با همه اینها خداحافظی کنم. “

من سالهاست اینجا هستم ، تمام زندگی من از 13 سالگی در بارسلون سپری شده است. پس از 21 سال ، من با همسرم ، سه فرزند کوچکم ، می رویم ،اما نمی توانم به شما بگویم که ما دوباره نمی آییم. به این دلیل که اینجا خانه من است ، و من این را به فرزندانم قول دادم.

من سعی کردم با فروتنی و احترام رفتار کنم و امیدوارم این چیزی باشد که هنگام ترک باشگاه از من باقی می ماند.

وی افزود: “تا زمانی که بتوانم  رقابت کنم و تا زمانی که بدنم پاسخ دهد ادامه خواهم داد.

گری کوتریل خبر نگار  اسکای اسپورت نیوز  که در کنفرانس خبری در بارسلونا حضور داشت تصویری احساسی از این نشست ارایه داده و می نویسد:

این یکی از چیزهایی است که بسیار باورنکردنی است ، شما تقریباً باور نمی کنید که این اتفاق می افتد. بودن در آن اتاق را ، اتاقی که  خیلی  هم بزرگ نبود ، نیمی از آن مملو از خانواده ، دوستان و همبازیان مسی بارسلونا در گذشته و حال . در نیمی دیگر روزنامه نگاران،. فیلمبرداران و عکاسان قرار داشتند.

حتی حدود 200 روزنامه نگار پشت در مانده و اجازه ورود نداشتند ، بنابراین من امتیاز حضور در آنجا را داشتم و مسی نیز به چند سوال من پاسخ داد. آنها  مجبور بودند در این دوران کووید،  بدینگونه عمل کنند .

هنگامی که او برای اولین بار پشت تریبون رفت ، شدیدا متاثر بود و بسیار تنها و غمگین به نظر می رسید. سپس وقتی که شروع به صحبت کرد بسیار ناراحت بود ، به سختی می توانست کلمات خود را بیان کند.

مس4 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

او بعدا به میان حاضران رفت  و همبازیانش را در آغوش گرفت ، از جمله جوردی آلبا. بغل کردن های او در این دوران کووید مغایر با پروتکل های بهداشتی بود ، اما چه کسی می تواند او را به خاطر این خداحافظی با شکوه ، سرزنش کند. فرصتی که او و دیگران هرگز فراموش نمی کنند.

گروه ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *