به گزارش “آژنگ نیوز”کتاب”جزیرۀ سرگردانی؛ مطالعات کاربران رسانه‌های اجتماعی ایران”منتشر شد.نویسنده:حسین کرمانی، نشر لوگوس، ۲۸۸صفحه، ۷۵۰۰۰ تومان.

image 171 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

این کتاب با تمرکز بر سه رسانۀ اجتماعی مهم در ایران یعنی تلگرام، توئیتر و فیسبوک نشان می‌دهد که کاربران این رسانه‌‎ها در دوره‌های زمانی مختلف چه کسانی بوده‌اند و چگونه از این رسانه‌ها استفاده می‌کرده‌اند.

دکتر حسین کرمانی از رابطۀ استفاده از فیسبوک با مشارکت سیاسی تا ابعاد و پیامدهای تولید روایت‌های شبکه‌ای در توئیتر را واکاوی می‌کند تا هم مشخص کند استفاده از رسانه‌های اجتماعی در طول زمان چگونه در ایران دستخوش تغییر شد و هم نشان دهد کاربران، چگونه و با چه سازوکارهایی تلاش کرده‌اند رسانه‌های اجتماعی را در خدمت اهداف خود به کار گیرند.

این کتاب برای محققان حوزه‌های مختلف به‌ویژه علوم اجتماعی، ارتباطات، علوم سیاسی، مطالعات فرهنگی و همۀ علاقه‌مندان به رسانه‌های اجتماعی مفید خواهد بود.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *