به گزارش “آژنگ نیوز”یونس علیشیری عکاس پیشکسوت مطبوعاتی بامداد ۱۴ دی پس از تحمل مدتی بیماری دارفانی را وداع گفت. او متولد ۱۲ مهر ۱۳۱۶ در بندر انزلی بود، وی از سال ۱۳۳۷ کار مطبوعاتی خود را در روزنامه اطلاعات آغاز کرد و بیش از ۳۰ سال در روزنامه اطلاعات و مجله‌های زیرمجموعه آن مانند «دنیای ورزش» و «دختران و پسران» «اطلاعات هفتگی »فعالیت کرد.

image 32 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

رضا علیشیری عکاس ورزشی فرزند یونس علیشیری گفته: پدرم مهر امسال سکته مغزی کرد و پس از آن بیماری آلزایمری که داشت، عود کرد. بعد از آن متأسفانه یک طرف بدنش فلج شد. ما تمام تلاش مان را انجام دادیم که بتوانیم ایشان را به حالت عادی برگردانیم اما متأسفانه پدر نارسایی کلیوی، کبدی و ریوی داشت و همه اینها دست به دست هم داد که متأسفانه بامداد ۱۴ دی ماه به رحمت خدا رفت.

image 33 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

علیشیری در دوشنبه ۱۵ دی ماه در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده ‌شد. این هنرمند پیشکسوت پس از بازنشستگی نیز فعالیت خود را ترک نکرد و پس از آن در روزنامه‌های هدف، اخبار، نود و آئینه مشغول کار بود تا زمانی که مدتی پیش چشمش دچار مشکل شد و دید مستمرش را از دست داد و در مهرماه سال ۹۹ نیز سکته مغزی کرد.

عکسها از آقای حسینی روزنامه نگار پیشکسوت مجله جوانان

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *