کتاب”ذهنی برای اعداد”منتشر شد. ترجمه :باربارا اوکلی، ترجمۀ کامیاب تقی‌زاده، انتشارات چترنگ، چاپ اول ۱۳۹۹، ۲۸۸ صفحه، ۵۸۰۰۰ تومان.

image 95 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

ذهن انسان سرشار از قابلیت‌های شگفت‌انگیز است، اما مهم آن است که بدانیم چگونه باید از این قابلیت‌ها بهره ببریم. باربارا اوکلی در ذهنی برای اعداد به آموزش تکنیک‌هایی پرداخته که مهارت‌ها و توانایی‌هایمان را در یادگیری و برنامه‌ریزی، به خصوص در دروسی مانند علوم و ریاضی،ارتقا می‌دهد.
خوانندگان اظهار داشته‌اند که انتخاب نام ذهنی برای اعداد برای این اثر اصلا منصفانه نیست، چراکه کتاب حاضر شامل پندهایی برای بهتر شدن در همه زمینه‌هاست، نه فقط در زمینه مطالعه و کسب دانش.

ذهنی برای اعداد کتابی است خوشخوان ، روان و پر از نکاتی ساده اما کاربردی که همین نکات ساده نقطه تمیز افراد موفق از سایر افراد است. اگر در زمانی که موظف به انجام کاری هستید یا باید برای امتحان آماده شوید وقتتان را به گشت و گذار در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانید، اگر در به خاطر سپردن چیزها و یادگیری آنها و برنامه‌ریزی برای مدیریت زمان مشکل دارید، این کتاب راهنمایی بسیار مناسب برای شما خواهد بود.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *