“آژنگ نیوز”:ملکه انگلیس هیچ وقت پیتزا نخورده است.دارن مک‌گردی، آشپز سابق سلطنتی برنامه غذایی ملکه و خانواده او را توضیح داد و گفت که هیچ وقت برای ملکه پیتزا درست نکرده است.

آقای مک‌گردی که ۱۵ سال آشپز خاندان سلطنتی بود، شامل چهار سال کار برای شاهدخت دایانا و پسرانش، شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری در دوران کودکی‌شان، در مصاحبه با نشریه «آس فود» گفت: «طی سال‌هایی که من در کاخ باکینگهام آشپزی می‌کردم ملکه هرگز پیتزا سفارش نداد

آقای مک‌گردی افزود او هیچ پیتزایی نپخت تا آن که پختن پیتزا را با انتقال به کاخ کنزینگتون آغاز کرد که به گفته او همیشه در منوی سفارش‌های آن کاخ بود.

image 240 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

این آشپز ۵۸ ساله به یاد آورد: «من همیشه برای ویلیام پیتزا درست می‌کردم. در کتاب آشپزی دومم با نام “آشپز سلطنتی در خانه” (The Royal Chef at Home) طرز تهیه یک پیتزا مرغ تیکا ماسالا وجود دارد چرا که شاهزاده ویلیام عاشق غذای هندی بود و این پیتزا ترکیبی از هر دو غذای مورد علاقه او بود.»

آقای مک‌گردی می گوید گرچه ملکه طرفدار غذای ایتالیایی نبود اما هیچ وقت غذایی که او پخته را به آشپزخانه پس نفرستاد.

در مصاحبه‌ای تازه با شبکه‌ رادیویی KIIS 106.5 FM سیدنی این آشپز اظهار داشت ملکه الیزابت به جای پس فرستادن غذا، یادداشتی می‌نوشت تا عدم علاقه به آن غذا را ثبت کند.

او گفت: «ملکه دفترچه یادداشت کوچکی روی میزش داشت و فقط یک یادداشت در آن می‌نوشت که: من این غذا را دیگر نمی‌خواهم. یا چیزی شبیه آن

به گفته این آشپز، در صدر فهرست غذاهای مورد علاقه ملکه ۹۴ ساله در طول فعالیت آقای مک‌گردی، شکلات تلخ و گوشت شکار قرار داشت.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *