اولین بازیکن جدید بارسلونا کیست؟در صورت قطعی شدن قرار داد مربیگری رونالد کومان با تیم فوتبال بارسلونا  ،دانی ون دو بیک ، هافبک 23 ساله آژاکس ، اولین خرید بارسلونا خواهد بود. براساس کزارش  وب سایت le10Sport ، این مدافع هلندی اولین بازیکن مورد توجه رونالد کومان به عنوان سرمربی تیم بارسا است. این مربی هلندی او را به خوبی می شناسد زیرا او در تیم آزاکس بازی میکند. بازیکن سابق بارسا  و مربی احتمالی این تیم،همیشه از این بازیکن دفاع کرده است و میگوید باید بر روی او به عنوان یک استعداد آینده متمرکز شد.بنا بر این  چندان عجیب نخواهد بود که او  در بارسا با هم تیمی سابق خود فرنکی دو جونگ همبازی شود.

ون دو بیک قبلا از سوی  رئال مادرید مورد توجه قرار گرفته بود. رئال باشگاهی  بود که تابستان گذشته می توانست او را به خدمت بگیرد ، اما به شکلی عجیب  این اقدام به تعویق افتاد .مشکلات اقتصادی ناشی از کورونا  مانع از امضای قرار داداو شد. در آن زمان صحبت هایی صورت گرفت که آژاکس ،قیمت این بازیکن را  70 میلیون یورو اعلام کرده است. ، اما پس از بروز مشکلات اقتصادی  ، ظاهراً او با مبلغ 40 میلیون یورو نیز  امکان انتقال به باشگاه بارسلونا را دارد.

image 128 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

خود این بازیکن اخیراً درگفتگو با شبکه فاکس اعتراف کرده است :انتقال به باشگاهی دیگر یک فرایند بسیار پیچیده است ، ما از نقل و انتقالات  در دوران جدید صحبت می کنیم. بنا بر این هنوز هیچ چیز مشخص نیست ، من هنوز بازیکن آژاکس هستم و افتخار می کنم که در این تیم حضور دارم. باید صبر کنیم و ببینیم که همه چیز در پایان چگونه شکل میگیرد. من هنوز اینجا هستم و بعد از این همه سال هنوز از بازی در آژاکس لذت میبرم. اگر در فصل آینده نیز برای آژاکس بازی کنم انگیزه های زیادی خواهم داشت.

گروه ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *