برناردو سیلوا ، مهاجم پرتغالی منچسترسیتی ، این ایده که بازی  فردا مقابل المپیک لیون برای آنها مصافی آسان است را رد میکند. او میگوید:”همه تیم هایی که در لیسبون حضور دارند شایسته آن هستند.

البته  این یک مسابقه متفاوت با رئال خواهد بود زیرا این تیم بازیکنان  فوتبال بسیار متفاوتی دارد. هر اتفاقی می تواند رخ دهد ، ما بسیاری از شگفتی ها را دیده ایم. ما باید بازی به بازی برویم ، بسیار متمرکز شویم ، آگاه باشیم که هر رقیب بسیار سخت خواهد بود. “

image 89 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

شهر لیسبون ، جایی  است که مرحله نهایی این لیگ قهرمانان اروپا به دلیل  شرایط کروناویروس به صورت متمرکز انجام می شود .البته برناردو سیلوا در روزهای آینده احساسات بسیار خاصی را تجربه خواهد کرد.

وی گفت: “حضور در شهر من و بازگشت به چنین مسابقه مهمی باورنکردنی است. خوب بود که بتوانم بخشی از روز تولد خود را در شهرم بگذرانم. برناردو سیلوا ، دوشنبه گذشته 26 ساله شد.

او می داند  که پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا هدف محکمی برای این پروژه چند میلیون دلاری فعلی منچسترسیتی است. لیگ قهرمانان اروپا تنها رقابتی است که این باشگاه برنده نشده است و بیشتر بازیکنان نیز آن را برنده نشده اند. بردن آن همیشه یکی از اهداف گواردیولا و بازیکنانش بوده است .سیلوا میگوید: این برای من ویژه خواهد بود. توانایی پیروزی در خانه نیز یک انگیزه اضافی است. “

گروه ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *