“آژنگ نیوز”:ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا در نمایشی زنده از آخرین محصول این شرکت یعنی وانت تمام برقی تسلا که سایبرتراک نام گرفته رونمایی کرد.

سر و شکل زاویه‌دار و تماما هندسی، رنگ‌های متالیک مات، بدنهٔ ضد ضربه و قیمت پایه مناسب از جذابیت‌های سایبرتراک به شمار می‌آیند.

فرانتس هولزاسن، مدیر طراحی تسلا در معرفی وانت تازه به ایلان ماسک پیوست و با پتک فلزی سنگینی به بدنهٔ خودرو کوبید تا ضد ضربه بودنش را اثبات کند.

image 91 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

اما وقتی ماسک از او خواست شیشه‌های مقاوم ماشین را با پرتاب گوی فلزی از فاصلهٔ نزدیک امتحان کند اوضاع چندان جالب پیش نرفت. شیشه‌ها شکستند و ماسک قضیه را به شوخی برگزار کرد ولی قول داد که: «این مشکل را حین تولید برطرف می‌کنیم

در این برنامه همچنین در فیلمی تبلیغاتی وانت تازهٔ تسلا در مسابقه طناب‌کشی رودررو بر فورد ۱۵۰ پیروز می‌شود، و در یک مسابقهٔ کوتاه سرعت از پورشهٔ ۹۱۱ جلو می‌افتد.

قیمت پایه سایبرتراک ۳۹۹۰۰ دلار تعیین شده، که البته مشمول هیچ گزینهٔ فنی (یا آپشن) خاصی نمی‌شود. این خودرو سه مدل خواهد داشت.

مسئولان تسلا اعلام کردند سایبرتراک از هم اکنون روی وبسایت این شرکت پیش‌فروش می‌شود و تحویل آن در اواخر سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

گروه خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *