آژنگ نیوز”: کتاب درون ذهن یک رأی‌دهنده: رویکردی جدید به روانشناسی انتخابات؛منتشر شد.نویسندگان :مایکل بروتر و سارا هریسون .

نگاهی عمیق به روانشناسی رأی‌دهندگان در سراسر جهان، چگونگی شکل‌گیری انتخابات توسط رأی‌دهندگان، و چگونگی تغییر شهروندان و تأثیر انتخابات بر آنها

جلد سخت قیمت: ۲۴.۹۵ دلار / ۲۰.۰۰ پوند شابک: تاریخ انتشار: ۱۷ ژوئن ۲۰۲۵ کپی‌رایت: ۲۰۲۱ تعداد صفحات: ۳۷۶

انتخابات - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

آیا درک اینکه آیا انتخابات مردم را خوشحال می‌کند و برایشان آرامش می‌آورد، می‌تواند مهم‌تر از این باشد که به چه کسی رأی می‌دهند؟ چه می‌شود اگر مردم به آنچه می‌خواهند رأی ندهند، بلکه به آنچه که بر اساس نقش‌هایی که تلویحاً فرض می‌کنند، به آن باور دارند که درست است، رأی دهند؟ آیا انتخابات مردم را به گریه می‌اندازد؟ این کتاب با استفاده از داده‌های بی‌سابقه از ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، فرانسه، آفریقای جنوبی و گرجستان در طول دوره‌ای که جهان از سلطه میانه‌رو اوباما و ماندلا به پیروزی‌های تکان‌دهنده برگزیت و ترامپ تکامل یافت، خوانندگان را به سفری منحصر به فرد در ذهن یک رأی‌دهنده دعوت می‌کند. مایکل بروتر و سارا هریسون سه جنبه مرتبط با قلب و ذهن رأی‌دهندگان را بررسی می‌کنند: مبانی روانشناختی رفتار آنها، چگونگی تجربه انتخابات و احساساتی که این امر به همراه دارد، و اینکه چگونه و چه زمانی انتخابات به حل و فصل دموکراتیک منجر می‌شود. نویسندگان مفاهیم منحصر به فردی از جمله هویت انتخاباتی، جو، ارگونومی و خصومت را بررسی می‌کنند. بروتر و هریسون از فیلمبرداری سایه رأی‌دهندگان در غرفه رأی‌گیری گرفته تا نظرسنجی‌های مطالعه پنل، خاطرات انتخاباتی و مصاحبه‌ها، بینش‌هایی را در مورد جنبه‌های خودآگاه و ناخودآگاه روانشناسی شهروندان در طول یک دهه منحصر به فرد برای دموکراسی انتخاباتی آشکار می‌کنند. آنها برجسته می‌کنند که چگونه شخصیت، حافظه و هویت شهروندان بر رأی و تجربه آنها از انتخابات تأثیر می‌گذارد، چه زمانی انتخابات باعث امید یا ناامیدی می‌شود، و چگونه تفاوت‌های ظریف در ترتیبات انتخاباتی با روانشناسی رأی‌دهندگان در تعامل است و احساسات مختلفی را برمی‌انگیزد. درون ذهن یک رأی‌دهنده، علم انتخابات را به طور اساسی تغییر می‌دهد و از دیدگاه‌های ضمنی نهادمحور در مورد رفتار فاصله می‌گیرد تا انتخابات را از دیدگاه رأی‌دهندگان درک کند.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *