“آژنگ نیوز”: کتاب” عشق در زمان خودِانتشار: چگونه نویسندگان رمانهای عاشقانه قوانین نوشتن و موفقیت را تغییر دادند” منتشر شد.نویسنده: کریستین ام. لارسون کتاب در مورد درس های کار خلاق، همبستگی، وبهره گیری درست از امکانات در شرایط اقتصادی متزلزل است.

جلد گالینگور قیمت: ۲۹.۹۵ دلار / ۲۵.۰۰ پوند شابک: منتشر شده (ایالات متحده): ۴ ژوئن ۲۰۲۴ منتشر شده (بریتانیا): ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۴ تعداد صفحات: ۲۸۸

عشق در زمان خودش - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

همانطور که نویسندگان، نوازندگان، سازندگان محتوای آنلاین و سایر کارگران مستقل برای شرایط کاری بهتر مبارزه می‌کنند، نویسندگان رمان‌های عاشقانه نمونه‌ای قدرتمند – و یک داستان هشداردهنده – در مورد خود سازمان‌دهی و کمک‌های متقابل در اقتصاد دیجیتال ارائه می‌کنند. کریستین لارسون در کتاب  در عشق در زمان انتشار خود، تاریخ چهل ساله رومانهای عاشقانه را دنبال می کند، شبکه ای گسترده از نویسندگان عاشقانه، خوانندگان، ویراستاران و دیگران، که جامعه ای منحصر به فرد را بر اساس باز بودن و حمایت جمعی تشکیل دادند. نویسندگان عاشقانه آمریکایی که زمانی طردشدگان ادبی تحقیر شده بودند، با قدرت همبستگی، به نوآورترین و موفق ترین نویسندگان نشر دیجیتال تبدیل شدند. در همین حال، موج جدیدی از فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی توجه را به طرد تاریخی نویسندگان رمان‌های رنگین‌پوست و نویسندگان LGBTQ+ در رومانهای عاشقانه جلب کرد و این امر باعث شد که یک حسابرسی فرهنگی دیرینه انجام شود. لارسون با تکیه بر بزرگترین نظرسنجی شناخته شده در مورد هر گونه ژانر ادبی و همچنین مصاحبه ها و تحقیقات آرشیوی، نشان می دهد که چگونه نویسندگان رمان های عاشقانه تنها نویسندگانی در آمریکا شدند که از ظهور کتاب های الکترونیکی درآمد کسب کردند – و درآمد متوسط ​​خود را ۷۳ درصد افزایش دادند در حالی که نویسندگان دیگر. ۴۰ درصد سقوط کرد. لارسون استدلال می‌کند که موفقیت نویسندگان رمان‌های عاشقانه، قدرت اشکال جایگزین سازمان‌دهی تحت تأثیر الگوهای کاری متنوع را نشان می‌دهد. همچنین نشان می دهد که چگونه شبکه های روابط می توانند صداهای خاصی را تقویت یا قطع کنند. لارسون می‌گوید، تجربه رومانهای عاشقانه، درس‌های مهمی در مورد همبستگی برای سازندگان و سایر کارگران منزوی در دنیای شغلی پرخطر ارائه می‌دهد. ظهور و نزدیک به فروپاشی رومانهای عاشقانه نشان می دهد که به دست آوردن رفتار منصفانه از پلتفرم ها به همبستگی سازنده بستگی دارد – اما همبستگی سازنده به نوبه خود به رفتار منصفانه با همه اعضا بستگی دارد.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *