“ آژنگ نیوز”:فیلم سینمایی تایتانیک (۱۹۹۷) جیمز کامرون در چنین روزی در سال ۱۹۹۸ میلادی برنده ۱۱ جایزه اسکار شد و بدین ترتیب با رکورد فیلم بن هور (۱۹۵۹) برابر شد.

تایتانیک، فیلم ماجراجویی عاشقانه آمریکایی، که در سال ۱۹۹۷منتشر شد، به موضوع غرق شدن کشتی تایتانیک RMS می‌پردازد. این فیلم بسیار محبوب شد و بیش از یک دهه پس از اکران، رکورد فروش ناخالص باکس آفیس تمام دوران را در اختیار داشت. این فیلم با کاوش روباتیک لاشه تایتانیک توسط شکارچیان گنج آغاز می شود که امیدوارند الماس آبی عظیم الجثه ای را پیدا کنند که به عنوان قلب اقیانوس شناخته می شود و ظاهراً هنگام غرق شدن کشتی گم شده است.

رز - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

آنها یک گاوصندوق را که حاوی چند کاغذ است، از جمله نقاشی یک زن که گردنبندی به گردن دارد و جواهری در آن است، بازیابی می کنند. پس از پخش تصویر از تلویزیون، یک پیرزن (با بازی گلوریا استوارت) با تیم تماس می گیرد و به آنها می گوید که او همان کسی است که در نقاشی به تصویر کشیده شده است. رز دی ویت بوکاتر، که تصور می شود در تصادف مرده است. به امید اینکه او بتواند به آنها در یافتن جواهر کمک کند، شکارچیان گنج، رز را به کشتی اعزامی خود می آورند. بیشتر داستان فیلم پس از آن در فلاش بک به عنوان او روایت می شود.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *