“آژنگ نیوز”: کتاب “رفع امنیت اجتماعی: سیاست اصلاحات در عصر قطبی شدهنویسنده: آر. داگلاس آرنولد .کتاب توضیح میدهد که تامین اجتماعی چگونه سیاست آمریکا را شکل داده است – و چرا این سیستم با ورشکستگی مواجه است.

جلد گالینگور قیمت: ۲۲.۹۵ دلار / ۱۸.۹۹ پوند .منتشر شده (ایالات متحده): ۱۹ مارس ۲۰۲۴ منتشر شده (بریتانیا): ۱۴ مه ۲۰۲۴ تعداد صفحات: ۳۲۸ .

درباره کتاب

تامین اجتماعی از زمان تاسیس خود به محور مالی بازنشستگی آمریکا تبدیل شده است. با این حال، روندهای جمعیتی – طول عمر بیشتر و کاهش نرخ زاد و ولد – به این معنی است که این برنامه محبوب اکنون بیشتر از درآمدی که به دست می آورد، مزایا را پرداخت می کند. بدون اصلاحات، ۸۳ میلیون آمریکایی با کاهش فوری سود ۲۰ درصدی در سال ۲۰۳۴ مواجه خواهند کرد. کتاب توضیح می دهد که چگونه به اینجا رسیدیم و راه حل چیست؟

امنیت اجتماعی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

آر. داگلاس آرنولد در «تثبیت امنیت اجتماعی» به بررسی نقش تاریخی ای می‌پردازد که تأمین اجتماعی در سیاست آمریکا ایفا کرده است، چرا کنگره برای رفع مشکل ورشکستگی خود به مدت سه دهه کاری انجام نداده است، و قانون‌گذاران برای نجات آن چه کاری می‌توانند انجام دهند. با نزدیک شدن برنامه به پرتگاه، قانونگذاران چه گزینه هایی دارند؟ آنها می توانند مانند سال ۱۹۷۷ مالیات ها را افزایش دهند، مانند سال 1983 مزایای را کاهش دهند، یا همان طور که در سال ۲۰۰۵ تلاش کردند، برنامه را دوباره ابداع کنند. آرنولد بررسی می کند که چرا سیاستمداران سیستم را همانطور که انجام دادند طراحی کردند و چگونه بین سال های ۱۹۳۵ و ۱۹۸۳ هزینه ها و مزایا را بین کارگران، کارفرمایان و ذینفعان تخصیص دادند.او همچنین حمایت عمومی از این برنامه را بررسی می‌کند و اینکه چرا نمایندگان دموکرات و جمهوری‌خواه، که زمانی متحدان سیاسی در گسترش امنیت اجتماعی بودند، در مورد رفع آن به شدت دو قطبی شده‌اند. همانطور که تامین اجتماعی به بحران نزدیکتر می شود، کتاب “رفع امنیت اجتماعی تحلیلی جامع از خطوط گسل سیاسی و نگاهی تازه به آنچه می توان انجام داد – قبل از اینکه خیلی دیر شود – ارائه می دهد.

جوایز و تقدیر برنده جایزه Gladys M. Kammerer، انجمن علوم سیاسی آمریکا برنده جایزه کتاب ویلیام جی بوون، بخش روابط صنعتی دانشگاه پرینستون.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *