آژنگ نیوز”: اولین اقامتگاه اروپایی در استرالیا در چنین روزی در سال ۱۷۸۸ مسلادی،افتتاح شد. آرتور فیلیپ، که با یک کشتی از محکومان به منطقه سیدنی کنونی سفر کرده بود، پرچم بریتانیا را به اهتزاز درآورد و اولین شهرک دائمی اروپایی را در قاره استرالیا تأسیس کرد.

جمعیت اولین شهرک، در سیدنی، شامل حدود ۸۵۰محکوم و نگهبانان و افسران تفنگداران دریایی آنها، به رهبری فرماندار آرتور فیلیپ بود. آنها با “نخستین ناوگان” متشکل از ۹کشتی حمل و نقل همراه با ۲ کشتی جنگی کوچک به خلیج بوتانی رسیده بودند.

استالیا۱ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در چنین جامعه ای، مفاهیم نوظهور اروپایی و آمریکایی دموکراسی و لیبرالیسم در ابتدا جایی نداشت. سال‌های اولیه به طور فزاینده‌ای سال‌های ناامید بودند، زیرا مستعمره در تلاش برای تأسیس و تغذیه خود بود. در سال ۱۷۹۲، اولین نشانه‌های ثبات ظاهر شد، اما فرماندار فیلیپ، که به دلیل بیماری و محرومیت‌های آن سال‌ها ضعیف شده بود، به انگلستان بازگشت و مستعمره را به دست فرمانداران نظامی واگذار کرد.

استالیا - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

ورود اولین مهاجران آزاد، پنج مرد مجرد و دو خانواده، در سال ۱۷۹۳ اولین نشانه نیاز به تغییر بود. تعداد مهاجران و بازرگانان آزاد به طور پیوسته افزایش یافت، همچنان که تعداد افراد بومی و محکومانی که دوران خود را گذرانده بودند و اکنون شهروند آزاد بودند، افزایش یافت. و همانطور که اندازه و اهمیت شهروندی آزاد در رابطه با محکومان و نظامیان افزایش یافت، به ناچار تقاضا برای تغییر دموکراتیک نیز افزایش یافت.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *