“آژنگ نیوز”:کتاب “داستان‌هایی که می‌گویند: تاریخ‌های مادی جهانی‌گرایی‌های اولیه”منتشر شد. نویسندگان:فین بارر بری فلود وبیتی فرایک .این کتاب دیدگاه های جدید در مورد جهانی گرایی های اولیه از با بهره گیری از اشیاء و تصاویر ارایه میکند.

جلد گالینگور قیمت: ۵۵.۰۰ دلار / ۴۵.۰۰ پوند . منتشر شده: ۲۱ نوامبر ۲۰۲۳ تعداد صفحات۳۰۴ .

درباره کتاب

کتاب “داستان‌هایی که می‌گویند”دیدگاه های جدیدی در مورد تاریخچه ارتباط بین آفریقا، آسیا و اروپا در دوره قبل از فتوحات مغول در قرن سیزدهم ارائه می دهد. این کتاب با دقت در اشیا و مطالبی که گردش و دریافت آنها شبکه‌های زیبایی‌شناختی، اقتصادی و تکنولوژیکی را که خارج از مرزهای سیاسی و فرقه‌ای تعیین‌شده وجود داشتند، مطالب بسیار مهمی را بیان میکند.

چیزها - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

بسیاری از این نکات تاریخی در منابع مکتوب که مورخان معمولاً به آنها تکیه می‌کنند، طرح نشده و در می یابیم که اغلب آنها مستندنیز نشده‌اند. کتاب “داستان‌هایی که می‌گویند” نمودارها جهت‌های جدید و جسورانه در تاریخ هنر است.،نکاتی که یک مورد قانع‌کننده برای ارزش آرشیوی مصنوعات و تصاویر موبایل در بازسازی گذشته ایجاد می‌کند. در این کتاب مصور وزیبا، نویسندگانش شش مطالعه موردی روشنگر را از قرن ششم تا سیزدهم ارائه می‌کنند تا نشان دهند چگونه اشیاء قابل حمل در تحرک مفاهیم، شمایل نگاری‌ها و تکنیک‌ها واسطه می‌شوند. مطالعات موردی از فلزکاری گرفته تا نقش برجسته‌های سنگی، نقاشی‌های خطی و اشیایی با استفاده از مواد طبیعی مانند نارگیل و کریستال سنگی را شامل می‌شود. چه به عنوان غنیمت، کالا، هدایا یا سوغاتی، بسیاری از اشیاء مورد بحث در کتاب “داستان‌هایی که می‌گویند” به عنوان منابع دانش زیبایی‌شناختی، نمادنگاری یا فنی در سرزمین‌هایی که در آن آرام می‌گرفتند، عمل می‌کردند. کتاب “داستان‌هایی که می‌گویند”با بازنگری تاریخ های مبادله بین اسلام قرون وسطی و مسیحیت، از اروپا تا اقیانوس هند، فراتر از روایت های استاندارد برگرفته از سوابق بایگانی مکتوب؛ ارزش اشیا و تصاویر را به عنوان اسناد جهانی گرایی های اولیه نشان می دهد.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *