“آژنگ نیوز”:تئاتر ملی درام لیتوانی از مردم می خواهد که به تئاتر نروند.این البته به عنوان بخشی از یک کمپین روابط عمومی که به دنبال برانگیختن جنجال و علاقه به تئاتر نروید!یک نوع تبلیغ برای تئاتررفتن در لیتوانی! است – به نظر می رسد که آنها موفق شده اند. این روزها، اگر مردم در اطراف منطقه ویلنیوس قدم بزنند، احتمالاً با پوسترهایی مواجه می شوند که صندلی قرمز رنگی را نشان می دهد که در پلاستیک پیچیده شده است و بالای آن پیامی روی آن نوشته شده است «Neik į teatrą» (به تئاتر نرو). ممکن است مردم تعجب کنند اگر متوجه شوند که این تئاتر ملی درام لیتوانی (LNDT) است که در واقع دستور تولید همین پوسترها را داده است. کمپین بازاریابی خلاقانه برای تبلیغ فصل جدید هشتاد و چهارمین مؤسسه فرهنگی برتر لیتوانی، جنجال قابل توجهی را در روزهای مه آلود ماه اوت به راه انداخته است – که در وهله اول هدف آن بود. آیا فرهنگ عالی برای رشد نیاز به رسوایی دارد؟ با این حال، همین جست‌وجوی جنجال بخشی از چیزی است که کمپین تبلیغاتی را که توسط آژانس TRUTH طراحی شده است، در وهله اول بحث‌برانگیز کرده است.

تئاتر - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

فقط می توان تصور کرد که ایده این پیام، همراه با صندلی های قرمز ، به دنبال بازی با روان بیننده بر اساس رشته های روانشناسی معکوس است.این ایده مردم را به انجام کاملاً برعکس آنچه پیام آنها را به انجام آن دعوت می کند، تحریک می کند. طراحان می گویند:به‌طور شگفت‌انگیزی خوشحال‌کننده و خوب است که می‌بینیم واکنش در فضای عمومی به این حرکت ارتباطی نسبتاً ساده بسیار زیاد است. این کمپین به مردم یادآوری کرده است که تئاتر وجود دارد و فصل جدید در راه است، نه فقط برای تئاتر ما.» به گفته LRT (پخش ملی لیتوانی)، با این حال، شرکت های تئاتر کوچکتر و مستقل نتوانسته اند طنز و کنایه را در پیام بیابند و در عوض نگرانی هایی را ایجاد کرده اند که این امر می تواند مردم را از فرهنگ دور کند. آنها همچنین فکر می‌کنند که از طرف LNDT، یک موسسه با بودجه دولتی، متکبرانه است که به مردم می‌گوید به تئاتر نروید،

ظاهراً پوستر مورد بحث اولین قدم در یک کمپین بزرگتر است. هفته آینده طی یک کنفرانس مطبوعاتی معنای پیام و پیش نمایشی از فصل تئاتر به عموم مردم ارائه خواهد شد. برگزارکنندگان بر این عقیده هستند که این کمپین در حال حاضر کار می کند زیرا توجه عموم را به خود جلب کرده است و اکنون بیش از گذشته در مورد تئاتر و فرهنگ در کشور صحبت می شود.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *