آژنگ نیوز”:نشست شب مجله انشا و نویسندگی برگزار می شود.

ششصد و نود و دومین شب بخارا به شانزدهمین سال انتشار ماهنامۀ انشا و نویسندگی اختصاص دارد. این نشست در ساعت پنج بعدازظهر پنجشنبه بیست و ششم مردادماه ۱۴۰۲ در مرکز هنری نقش برگزار می‌شود.

hkaانشا - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

مدیر مسئول و سردبیر مجلۀ آموزشی، پژوهشی، خبری، اطلاع‌رسانی و تحلیلی «انشا و نویسندگی»، حسین حسینی‌نژاد‌ دبیر بازنشستۀ ادبیات است. اولین شمارۀ این نشریه در سال ۱۳۸۷ به صورت فصلنامه منتشر شد. از سال ۱۳۹۰ به صورت ماهنامه منتشر می‌شود. مرداد ۱۴۰۲ مصادف است با انتشار صد و پنجاه و چهارمین شمارۀ مجله. از هدف‌های این نشریه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
ـ شناسایی و تشویق دانش‌آموزان، دانشجویان و بزرگسالان از طریق چاپ آثار آنان در مجله.
ـ شناسایی، معرفی و استفاده از تجربیات معلمان و دبیران انشای سراسر کشور.
ـ بهره‌گیری از دانش و تجربۀ صاحب‌نظران در حوزۀ نوشتن از طریق مصاحبه، میزگرد و سفارش مقاله.
نکتۀ قابل توجه اینکه مطالب و موضوع‌هایی که در مجله چاپ می‌شود شامل داستان، داستانک، خاطره، گزارش، سفرنامه، نقد، شعر، تحلیل متن، معرفی کتاب و… است
.

در این نشست، محمد مهر محمدی، نعمت‌الله فاضلی، علی‌اکبر زین‌العابدین، مرجان فولادوند، آتوسا افشین نوید، قدرت‌الله آذرنیا، گودرز علی بخشی، حسین حسینی‌نژاد و علی دهباشی به صحبت دربارۀ نوشتن و نویسندگی و بررسی ویژگی‌های مجلۀ «انشا و نویسندگی» خواهند پرداخت.

این نشست در ساعت پنج بعدازظهر پنجشنبه بیست و ششم مردادماه ۱۴۰۲ در مرکز هنری نقش (به نشانی: خیابان ولی‌عصر، ابتدای پارک ساعی،‌ پلاک ۲۱۶۹) برگزار می‌شود.

گروه خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *