آژنگ نیوز”:الویس پریسلی، خواننده آمریکایی، معروف به “سلطان راک اند رول” در چنین روزی و در سال ۱۹۷۷ میلادی بر اثر سکته قلبی ناشی از مصرف مواد مخدر درگذشت.الویس پریسلی، یک موسیقیدان پیشرو بود که صنعت موسیقی را با سبک منحصر به فرد و اجراهای متکی بر گیتارهای برقی خود متحول کرد. در طول زندگی حرفه ای خود که بیش از دو دهه طول کشید، او به موفقیت بی سابقه ای دست یافت و صدها میلیون رکورد به فروش رساند و میلیون ها طرفدار در سراسر جهان به دست آورد.

الویس - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

با این حال، علیرغم افزایش شهرت او، زندگی الویس بدون چالش نبود. او با سوء مصرف مواد و مسائل پززشکی دست و پنجه نرم کرد که در نهایت منجر به مرگ غم انگیز و نابهنگام او شد. مرگ او تا به امروز یک راز باقی مانده است و نظریه ها و گمانه زنی های زیادی در مورد علت واقعی درگذشت او مطرح شده است.

الویس علاوه بر حرفه موسیقی، در بازیگری نیز به موفقیت دست یافت. او در بیش از ۳۰ فیلم سینمایی بازی کرد که به او به عنوان یک چهره هنری مشهور کمک کرد.او به طور فزاینده ای به داروهای تجویزی وابسته شد و از مشکلات سلامتی رنج می برد که در نهایت منجر به مرگ نابهنگام او در سن ۴۲ سالگی شد.

گروه تاریخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *