آژنگ نیوز”:کتاب “مبدأ آفریقا: یک تاریخ طبیعی” منتشر شد.

نویسنده:جاناتان کینگدون

کتاب سفری غنی ومصور از طریق تکامل دنیای طبیعی خارق العاده آفریقا در اعماق زمان است.

جلد گالینگور قیمت: ۳۹.۹۵ دلار ،منتشر شده: ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳ تعدادصفحات: ۴۷۲

کتاب مبدأ آفریقا مقدمه ای منحصر به فرد برای تاریخ طبیعی و تکامل نادرست ترین قاره روی زمین است. جاناتان کینگدون، زیست‌شناس تکاملی و هنرمند مشهور، متخصص برجسته تاریخ طبیعی آفریقا، این داستان خارق‌العاده را که هیچ کس دیگری نمی‌تواند؛ بیان می‌کند.

آفریقا - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

این کتاب با انبوهی از عکس‌ها و تصاویر، یک جشن بصری و روایی است. آفریقا غنی ترین قاره است که دارای هر زیستگاهی از بیابان گرفته تا جنگل های استوایی و وسیع ترین طیف گیاهان و حیواناتی است که در هر کجا یافت نمی شود. نوسانات آب و هوایی خارق‌العاده، بمباران شهاب‌ها و فوران‌های آتشفشانی فاجعه‌آمیز را تجربه کرده است.

با این حال، زندگی نه تنها زنده مانده است، بلکه گونه های تقریبا بی شماری را تکامل داده است. یک گروه از پستانداران از این بوته تکامل یافته و به خارج از آفریقا نقل مکان کردند تا بر تمام قاره های روی زمین تسلط پیدا کنند. آفریقا دارای ویژگی هایی است که تضمین می کند که به احتمال زیاد، تکامل انسان نمی تواند در هیچ جای دیگری رخ داده باشد. کتاب مبدأ آفریقا داستانی جذاب که تا به حال هرگز روایت نشده است،بیان میکند.این کتاب شرح می دهد که چگونه شرایط طبیعی آفریقا باعث تکامل شگفت انگیز گیاهان و حیوانات، از جمله هومو ساپینس شد.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *