آژنگ نیوز”:تنها با ۱ یورو می توانید در شمال فرانسه سوار قطار شوید.این کشور در تلاش است تا حمل و نقل عمومی و سفر به مناطق تاریخی را جذاب تر کند، اما فعلا گام های لرزانی برمی دارد.شرکت اپراتور ریلی فرانسه هزاران بلیت را با قیمت تنها ۱ یورو برای تابستان به بازار عرضه کرده است. کرایه ها برای خدمات منطقه ای TER Hauts-de-France در شمال فرانسه در دسترس است.

نام این برنامه L’ÉTER است – بازی در نام سرویس و کلمه فرانسوی تابستان (l’été). بلیط های با قیمت ویژه در باجه های بلیط ایستگاه های قطار در منطقه و همچنین در وب سایت SNCF قابل خرید هستند. کرایه ها با قیمت 1 یورو فقط برای سفرهای بین ۱ تا ۲۷ آگوست معتبر است.

شمال فرانسه - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

برای کسانی که نمی‌دانند Hauts-de-France در کجا واقع شده است – تقریباً به کل منطقه شمال پاریس تا مرز بلژیک فکر کنید. این منطقه همچنین دارای خط ساحلی در کانال انگلیسی است که دریای شمال را به اقیانوس اطلس متصل می‌کند، بنابراین یک مقصد ساحلی ایده‌آل و دور از شلوغی و موج گرمای مدیترانه است. Hauts-de-France همچنین مرکز کلان شهر مرزی اروپایی لیل و همچنین شهرهای تاریخی آمیان و آراس است که سبک فلاندری را در معماری و سبک زندگی حفظ کرده اند.

این منطقه دارای بناهای تاریخی است که خاطرات و زخم های جنگ جهانی اول را حفظ می کند، جنگ هایی که عمدتاً در خندق در آنجا اتفاق افتاد. گذرنامه جوانان برای اتوبوس ها و قطارهای بین شهری در دست ساخت است تخفیف های اعلام شده سفرهای ریلی؛ توسط شورای منطقه تامین می شود. موارد مشابه در Occitanie در جنوب فرانسه نیز اعمال می شود، اما فقط برای افراد زیر ۲۶ سال و برای سواری بین ۱۴ جولای و ۱۵ اوت.

بر این اساس در تابستان آینده، دولت فرانسه قصد دارد برای تمام قطارهای Intercités، قطارهای TER و اتوبوس های اینترسیتس یک گذرنامه واحد معرفی کند.

به گفته وزارت حمل و نقل، قطارهای Intercités سالانه حدود ۱۲ میلیون نفر را جابجا می کنند. قطارهای پرسرعت TGV فرانسه بسیار بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، آنها برای دارندگان کارت جوانی نهایی قابل دسترسی نیستند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *