آژنگ نیوز”:به مناسبت انتشار دو نمایشنامه «عمو تیغ‌تیغی» و «برف» نوشته سیدمحمد طباطبایی، چهاردهمین عصر سه‌شنبه‌های بخارا به نقد و بررسی این دو کتاب اختصاص یافته است. این نشست در ساعت پنج بعدازظهر سه‌شنبه بیست و هفتم تیرماه ۱۴۰۲ با حضور: قطب‌الدین صادقی، علیرضا بهرامی، سیدمحمد طباطبایی و علی دهباشی در مؤسسه بهاران خرد و اندیشه برگزار می‌شود.

سید محمد طباطبائی دانش‌آموخته ارتباطات و رسانه، کار تئاتر را از دوران نوجوانی آغاز کرد. او در دوره دانشجویی دبیر مجمع کانون‌های تئاتر دانشگاه‌های کشور شد. در سال ۱۳۸۱ دبیری جشنواره تئاتر دانشگاهی را بر عهده گرفت. او چند سال بعد، برگزیده همین جشنواره شد.

تاریخ معاصر - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

سید محمد طباطبائی همچنین حدود ۲۰ سال است که در عرصه رسانه به عنوان خبرنگار و روزنامه‌نگار فعالیت کرده است. کتاب‌های «هنر و رسانه»، «جنگ جهانی»، «نمی‌خواهم رئیس‌جمهور شوم»، «جسارت نباشد اگر» و «هفت نامه به مرتضی کیوان» از آثار پیشین اوست. دو نمایشنامه «برف» و «عمو تیغ‌تیغی» هم که اولی درباره آسیب‌های جنگ تحمیلی بر یک خانواده و دومی درباره یک عاشقانه از زندگی دو نفر از چهره‌های فرهنگی تاثیرگذار تاریخ معاصر است، به تازگی توسط انتشارات آرادمان منتشر شده است.

طباطبایی همچنین دو نمایشنامه دیگر را از زندگی دو نفر از چهره‌های تاثیرگذار دیگرِ عرصه فرهنگ در تاریخ معاصر در دست نگارش دارد.

این نشست در ساعت پنج بعدازظهر سه‌شنبه بیست و هفتم تیرماه ۱۴۰۲ در مؤسسه بهاران خرد و اندیشه (به نشانی: میدان فاطمی، خیابان جویبار، کوچه نوربخش، پلاک ۲۱) برگزار می‌شود.

گروه خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *