آژنگ نیوز”:نمایشگاه towaliter1 (matrix) از امین حکمت پناه در گالری ثالث برگزار میشود.در توصیف نمایشگاه حکمت پناه نوشته است:

Towaliter یک سیستم است سیستمی که نه تنها همه چیز و همه کس را در خود ذوب کرده و به شکل خود در می آورد. بلکه همه چیز را به ابتذال و نهایتا نابودی میکشاند در این سیستم حتی برای اشیاء و مصنوعات بشری نیز برنامه و هدفی مشخص شده سیستمی که با تکثیر خود به دنبال تمامیت خواهی است تکرار و تکثیر خطوط افقی عمودی و کاسه توالت اشاره به این مفهوم (دارد در این تکثیر همه چیز دچار تکرار میشود تکراری ملال آور و طاقت فرسا به طوری که همه چیز و همه کس گرفتار سرگیجه و تهوع شده و شروع به برون ریزی میکنند در این سیستم فلسفهی وجودی بر پایه ی این جمله میباشد من ذوب میشوم پس هستم Towaliter سیستمی است که ظاهرا بسیار دقیق و حساب شده طراحی شده و همهی محاسبات را به شکل خود درآورده و بی اعتبار میکند در این سیستم چه عاقلانه و منطقی رفتار کنی و چه هیجانی و بی منطق نتیجه یکسان خواهد بود.

جوهره ی اصلی این سیستم کاسه توالت دارای خطوط عمودی افقی و مورب است و تکرار این خطوط است که ساختار را میسازد همه چیز از او شروع و به او ختم میشود همه چیز از او شکل میگیرد و همه ی اشکال در او مستحیل می شوند. هم زاینده است و هم نابودگر.این نمایشگاه .

امین حکمت پناه

زمان بازدید از نمایشگاه

۱۶تا ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲خورشیدی

هروز از ۱۰ تا ۲۱

جمعه ها از ۱۶ تا ۲۲

روز اختتامیه ۱۰ تا ۱۸

گزارش از: رامتین واقف

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *