“آژنگ نیوز”:تقویم تاریخ ایران، امروز ۸ فروردین ماه،بدین شرح است:

۸فروردین ماه سال ۱۳۳۹ خورشیدی،کمیته نظامی سازمان پیمان مرکزی در باشگاه افسران و با شرکت هیئت های نمایندگی کشورهای ایران ،آمریکا،انگلستان،ترکیه و پاکستان آغاز بکار کرد.

۸فروردین ماه سال ۱۳۳۹ خورشیدی،در جلسه ای که با حضور وزیران بازرگانی ایران و دانمارک در وزارت بازرگانی ایران تشکیل شد،روابط بازرگانی و اقتصادی دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

۸فروردین ماه سال ۱۳۳۹ خورشیدی،موافقتنامه اجرایی مربوط به ساختمان راه های فرعی کشور در سازمان برنامه بین ایران و آمریکا به امضا رسید.

۸فروردین - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ
ازدحام و ترافیک در فروردین ماه سال ۱۳۵۳ در شهر مشهد

۸فروردین ماه سال ۱۳۵۳ خورشیدی،تلقیح واکسن مردم تهران آغاز شد.۵۰ گروه سیار به منازل مراجعه میکنند و علیه بیماری های التور آبله و سرخک مردم را واکسینه میکنند.

۸فروردین ماه سال ۱۳۵۳ خورشیدی،کالباس و سوسیس در تهران کمیاب شد.علت کمیابی و نایاب شدن کالباس و سوسیس که در روزهای تعطیل عید بیشتر احساس شد رسیدن سیاه بهار گوشت و در نتیجه تقلیل کشتار گاو در تهران بود.

۸فروردین ماه سال ۱۳۵۳ خورشیدی،تهرانی ها دود به مشهد سوغات بردند.مشهد در ایام تعطیلات عید از هشتصد هزار مسافر پذیرا بود. به همین دلیل تعداد ماشین های موجود در شهر نیز به یکصدو هفتاد هزار دستگاه رسید که موچب ترافیک شدید شد.

گروه تاریخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *