آژنگ نیوز: نشست، دیدار و گفت‌وگو با «غلامعلی امیرنوری» گوینده و نویسنده ،رادیو برگزار میشود.

سی و دومین  نشست از سلسله نشست‌های عصر شنبه‌های مجله بخارا به دیدار و گفت‌وگو با «غلامعلی امیرنوری» گوینده و نویسنده رادیو با حضور: دکتر فربود شکوهی (جلوه)، فتانه عبادی، امیرحامد موسوی، احمد محیط طباطبایی و علی دهباشی اختصاص خواهد داشت. این نشست با همکاری موسسه ایکوم، کافه مانا، مجله بخارا و موسسه فرهنگی و هنری فرهیزش در ساعت پنج بعد از ظهر شنبه سیزدهم اسفند ۱۴۰۱ در کافه مانا برگزار می‌شود.

ygygyhgd - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

غلامعلی امیرنوری یکی از حاضران پیشرو رادیو در ایران است، برآمده از نسلی پرتوان و منحصربه‌فرد که همچنان یادآور محتوا، کیفیت و استاندارد در رسانه می‌باشند. امیرنوری شش دهه از عمر خود را در رادیو با عنوان گوینده، نویسنده و برنامه‌ساز سپری کرده است. برنامه‌هایی همچون: «کاروان شعر و موسیقی»، «فرهنگ مردم» و «راه شب» با صدای وی در حافظه جمعی طنین‌انداز می‌باشد. از دیگر فعالیت‌های این گوینده و نویسنده رادیو می‌توان به تدریس و پرورش دانشجویان گویندگی و فن بیان و تالیف کتاب ارزشمند «در جستجوی زبان معیار» اشاره کرد.

این نشست در ساعت پنج بعدازظهر شنبه سیزدهم اسفندماه ۱۴۰۱ در کافه مانا به نشانی: بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، کوچه اسلامی ندوشن، پلاک ۶ برگزار می‌شود.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *