“آژنگ نیوز”:نشست بحث و بررسی درباره کتاب”ما هماهنگ شده‌ایم”برگزار می شود.

به مناسبت انتشار کتاب «ما هماهنگ شده‌ایم» نوشته کای اشتریت ماتر، ترجمه مسعود یوسف حصیرچی که از سوی انتشارات ققنوس منتشر شده است، چهارمین نشست از سلسله جلسات عصر دوشنبه‌های بخارا به بحث و بررسی درباره این کتاب اختصاص یافته است. در این نشست که در ساعت پنج بعدازظهر دوشنبه یکم اسفند ۱۴۰۱ در مؤسسه فرهنگی ققنوس (راوی دوران) برگزار می‌شود، سودابه قیصری، سرگه بارسقیان، مسعود یوسف حصیرچی و علی دهباشی درباره وجوه گوناگون کتاب صحبت خواهند کرد.

هماععععععععععععععععععععهنگ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ


چینی که زمانی می‌شناختیم دیگر وجود ندارد. چینی که چهل سال با ما بود: چهل سال «اصلاحات و فضای باز» جای خودش را به چیز جدیدی می‌دهد. وقتش رسیده که حواسمان را جمع کنیم. اتفاقی دارد در چین می‌افتد که جهان تا به حال شبیهش را ندیده است. کشوری تازه و رژیمی جدید در حال تولد است. این کتاب همچون پیغامی از آینده است. نویسنده درباره علت نوشتن این کتاب می‌گوید: «در شب انتخابات ترامپ به ریاست‌جمهوری آغاز کردم… این کتاب برای کسانی است که به هر دلیلی نمی‌توانند یک سال تجویزی را در پکن، شانگهای و… بگذرانند.» کتاب به سه بخش عمده تقسیم شده است، اگرچه این سه بخش گاهی با هم همپوشانی دارند. نویسنده کتاب کای اشتریت ماتر با تیزبینی خاصی بیش سی سال درباره چین مطالعه کرده است. او بیش از یک دهه در پکن به شغل خبرنگاری مشغول بود و برای روزنامه زودتسایتونگ کار می‌کرد و بعد تصمیم گرفت پس از این کتاب پرفروش از چین خارج شود.

این نشست در ساعت پنج بعدازظهر دوشنبه یکم اسفند ۱۴۰۱ در موسسه فرهنگی هنری ققنوس (راوی دوران) به نشانی: خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، کوچه شفیعی، پلاک یک برگزار می‌شود.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *